Skip to main content

Ikan Duyung Seksi Dalam Filem Pirates of The Caribbean 4





Bagi yang mengikuti sekuel filem Pirates of the Caribbean, rasanya sekuel terbaru filem itu; On the Stangers Tide adalah paling menarik berbanding siri-siri terdahulu. Namun yang menjadikan sekuel ke-4 ini lebih menarik rasanya (pada pendapat en. Billy la) adalah kemunculan beberapa ekor ikan duyung seksi yang memang gorjes dan osem. So, apa kata kita berkenalan dengan 'duyung-duyung' tersebut...

 Bagi yang dah tengok filem ni, mesti korang nampak macam beratus-ratus ekor ikan duyung ada dalam cite ni bukan? Tapi sebenarnya hanya ada beberapa ekor duyung sahaja dalam cite tu. Yang lain semuanya CGI..

Mari berkenalan dengan beberapa ekor duyung ni...

 Gambar di bawah ni adalah duyung pertama yang muncul dalam filem ni...ia dilakonkan oleh Gemma Ward...

 
 watak duyung di atas sememangnya cantik namun jangan tergoda kerana duyung yang cantik itu boleh berubah menjadi ganas dan membaham manusia...macam di bawah ni...



Di bawah ini pula adalah watak-watak sampingan ikan duyung yang lain...
 
 

Namun dalam banyak-banyak ikan duyung ini, watak utama ikan duyung adalah milik seorang pelakon Perancis bernama Astrid Berge-Frisbey, yang memegang watak Syrena..


Syrena telah diculik oleh lanun Blackbeard yang memerlukan air mata ikan duyung untuk dibawa ke telaga keabadian dan akhirnya diselamatkan oleh watak Philip (lakonan Sam claffin)


So overal, berbaloi lah tengok Filem Pirates of The Caribbean 4 ni sebab ada ikan duyung seksi..hehee :)

source: http://www.sassisamblog.com

Comments

  1. dh tengok dh..
    mmg best pirate nie..
    ada kuar lg,mesti tengok..

    ReplyDelete
  2. dah masuk pawagam ek...cantik2 ikan duyung tu kan

    ReplyDelete
  3. betul....kali nh terbaik untuk cerita nh..tengok 3d lagi bes...

    ReplyDelete
  4. Mesti tengok nie.. iklan yang baik

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.