Monday, June 6, 2011

Ikan Duyung Seksi Dalam Filem Pirates of The Caribbean 4





Bagi yang mengikuti sekuel filem Pirates of the Caribbean, rasanya sekuel terbaru filem itu; On the Stangers Tide adalah paling menarik berbanding siri-siri terdahulu. Namun yang menjadikan sekuel ke-4 ini lebih menarik rasanya (pada pendapat en. Billy la) adalah kemunculan beberapa ekor ikan duyung seksi yang memang gorjes dan osem. So, apa kata kita berkenalan dengan 'duyung-duyung' tersebut...

 Bagi yang dah tengok filem ni, mesti korang nampak macam beratus-ratus ekor ikan duyung ada dalam cite ni bukan? Tapi sebenarnya hanya ada beberapa ekor duyung sahaja dalam cite tu. Yang lain semuanya CGI..

Mari berkenalan dengan beberapa ekor duyung ni...

 Gambar di bawah ni adalah duyung pertama yang muncul dalam filem ni...ia dilakonkan oleh Gemma Ward...

 
 watak duyung di atas sememangnya cantik namun jangan tergoda kerana duyung yang cantik itu boleh berubah menjadi ganas dan membaham manusia...macam di bawah ni...



Di bawah ini pula adalah watak-watak sampingan ikan duyung yang lain...
 
 

Namun dalam banyak-banyak ikan duyung ini, watak utama ikan duyung adalah milik seorang pelakon Perancis bernama Astrid Berge-Frisbey, yang memegang watak Syrena..


Syrena telah diculik oleh lanun Blackbeard yang memerlukan air mata ikan duyung untuk dibawa ke telaga keabadian dan akhirnya diselamatkan oleh watak Philip (lakonan Sam claffin)


So overal, berbaloi lah tengok Filem Pirates of The Caribbean 4 ni sebab ada ikan duyung seksi..hehee :)

source: http://www.sassisamblog.com

Entri-Entri Berkaitan.....

6 comments:

  1. dh tengok dh..
    mmg best pirate nie..
    ada kuar lg,mesti tengok..

    ReplyDelete
  2. dah masuk pawagam ek...cantik2 ikan duyung tu kan

    ReplyDelete
  3. betul....kali nh terbaik untuk cerita nh..tengok 3d lagi bes...

    ReplyDelete
  4. Mesti tengok nie.. iklan yang baik

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails