Skip to main content

(Gambar) Cara Untuk Hidup di Dinding Bangunan





Jangan salah anggap, mereka ini bukanlah orang yang menganggur atau tiada tempat tinggal. Ini hanyalah kediaman konsep yang dicipta oleh seorang seniman di Brazil bernama Gabriel, bersama adiknya, Tiago Primo di dinding sebuah bangunan di Rio De Janeiro. Bukankah ia sebuah konsep kediaman yang menarik? 

 

 
 
 

source: http://theberry.com

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Ultraman dan Adik-Beradiknya Dari Masa ke Masa

Ultraman berasal dari Nebula M78. Ia adalah seorang pakar di Space University dan merupakan anggota Space Garrison. Dikisahkan pula, Ultraman turut mempunyai keluarga di planet itu. Ayahnya adalah direktor  Space Security Board dan ibunya adalah guru di sekolah Ultra.