Skip to main content

(Naked News) Baca Berita Sambil Bogel Untuk Tarik Penonton Lelaki





Di Perancis, adalah amat pelik apabila kerajaan negara itu mengharamkan pemakaian Burqa, tetapi membenarkan satu siaran berita yang mana penyampainya menyampaikan berita secara bogel ke udara. 


Saluran itu yang dinamakan Naked News Network menyiarkan berita seperti CNN, tetapi disampaikan dengan cara yang agak kreatif -iaitu berbogel.

Saluran itu menyiarkan berita selama 24 jam dan memaparkan berita daripada serata dunia. Para pembaca berita yang kesemuanya adalah wanita pada mulanya akan berpakaian lengkap, namun akan menanggalkannya satu persatu sehingga telanjang bulat sambil menyampaikan berita.
 
Para penyampai yang dipilih adalah dari golongan terpelajar, petah berbicara, bijak dan tentunya cantik.
Satu kajian yang dilakukan menunjukkan saluran itu sebahagian besarnya dilanggan oleh golongan lelaki. Melalui kajian itu juga, kebanyakan lelaki itu sebenarnya lebih berminat untuk melihat pembaca berita tersebut menanggalkan pakaian mereka berbanding mengetahui isi kandungan berita yang disampaikan. 

Kini, saluran berita seperti itu bukan hanya popular di Perancis, malah sudah tersebar ke pelbagai negara maju lain di dunia. Negara-negara seperti Kanada, Amerika Syarikat, Jepun, Korea Selatan, Italy dan Greece sudahpun mempunyai versi Naked News mereka sendiri. Malaysia? Mintak SIMPANG!!!

 Naked News Italy

 Naked News south Korea

Naked News Japan

source: http://tophatal.wordpress.com, wikipedia,

Comments

  1. kalo malaysia buat mcm ni ntah lah.nk kiamat dh dunia.

    ReplyDelete
  2. mereka ada versi lelaki juga... lagi menggelikan!

    ReplyDelete
  3. itulah bila dah jadi negara maju, perangai pulak jd mundur..kembali ke zaman batu

    ReplyDelete
  4. jgn ada kat malaysia sudahhh !! boleh jugak kan macam ni.. dunia dunia

    ReplyDelete
  5. astaghfirullahala'ziiim.......

    ReplyDelete
  6. adei, tak heranla klu dpt pncg ramai pnonton..taktik kotor..

    ReplyDelete
  7. please nk channel naked news haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.