Skip to main content

[Video]- Pertandingan Merenung Payudara Wanita





Kalau korang tengok video di bawah ni, memang kelakar gilee la, tapi perlukah pertandingan macam ni diadakan? Semacam satu eksploitasi kepada kaum wanita, dan juga menunjukkan kebodohan kaum lelaki. Korang nilaikan sendiri...



Comments

  1. dh xde pertandingan lain ke nak wat ni..ayooo

    ReplyDelete
  2. haha..kelako2..org jepon ni macam2...ye r bg dorg lucah2 sume nih xde hal dah,,len r malaysia...satu pengajaran kt cni,,pompuan kalau xnak kena usha cm2,,pakai elok2 tutp aurat ckit...ni x ,,pakai terdedah sne sni,,pas2 nk salahkan lelaki gatal..btol x??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.