Skip to main content

Lelaki Ini Menang Anugerah Lelaki Paling Hodoh






Seorang lelaki Zimbabwe mengalahkan 15 peserta yang lain bagi memenangi anugerah lelaki paling hodoh atau Mr Ugly 2011.

Austin Mbewe (tengah) selepas dinobatkan sebagai Mr. Ugly 2011

Akhbar tempatan melaporkan Austin Mbewe, 30, dari Bulawayo memenangi 1,200 rand Afrika Selatan (AS$173) pada pertandingan yang diadakan di pekan Beitbridge.

“Saya berbangga dengan kejayaan ini,” katanya dipetik selepas memenangi pertandingan tersebut.

“Selama ini saya sering diejek sejak kecil lagi kerana hodoh, kini dunia melihat di sebalik kehodohan ini ada keindahan,” katanya.

sumber: utusan malaysia, http://www.zimdaily.com

Comments

  1. erk?? ad jugak ke anugerah lelaki paling hodoh ?? haha.. kelakar laa.. tp an, tengok x la hodoh mana mr. ugly tu.. ensem je.. hehe..

    ReplyDelete
  2. ek, apakah? camna la leh terpikir nak wat contest camni? (-.-')

    ReplyDelete
  3. apesal kesian sgt dia ni? T.T

    ReplyDelete
  4. takde la hodoh pon.. rasa cam muka aku lagi hodoh...kalu aku masuk kompem menang, dapat duit..

    ReplyDelete
  5. aduhh..cam 2..anugerah cam ni pun ada..

    ReplyDelete
  6. dpt MR ugly pun happy.. hehe
    manusia manusia

    ReplyDelete
  7. "hehe..ciannye dy..hdoh pun dy ase bngge..cpew yg ejek2 dy tu mst ase cmbru ngn poew yg dy dpt..haha..pdn mke kowng..

    ReplyDelete
  8. ciptaan ALLAH... soma manusia d dunia nie x sempurna...

    ReplyDelete
  9. define hodoh?? aku rasa yg berdiri kiri kanan dia lagi hodoh kot..erk ni kisah benar ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.