Monday, May 30, 2011

Lelaki Ini Menang Anugerah Lelaki Paling Hodoh






Seorang lelaki Zimbabwe mengalahkan 15 peserta yang lain bagi memenangi anugerah lelaki paling hodoh atau Mr Ugly 2011.

Austin Mbewe (tengah) selepas dinobatkan sebagai Mr. Ugly 2011

Akhbar tempatan melaporkan Austin Mbewe, 30, dari Bulawayo memenangi 1,200 rand Afrika Selatan (AS$173) pada pertandingan yang diadakan di pekan Beitbridge.

“Saya berbangga dengan kejayaan ini,” katanya dipetik selepas memenangi pertandingan tersebut.

“Selama ini saya sering diejek sejak kecil lagi kerana hodoh, kini dunia melihat di sebalik kehodohan ini ada keindahan,” katanya.

sumber: utusan malaysia, http://www.zimdaily.com

Entri-Entri Berkaitan.....

10 comments:

  1. erk?? ad jugak ke anugerah lelaki paling hodoh ?? haha.. kelakar laa.. tp an, tengok x la hodoh mana mr. ugly tu.. ensem je.. hehe..

    ReplyDelete
  2. ek, apakah? camna la leh terpikir nak wat contest camni? (-.-')

    ReplyDelete
  3. apesal kesian sgt dia ni? T.T

    ReplyDelete
  4. takde la hodoh pon.. rasa cam muka aku lagi hodoh...kalu aku masuk kompem menang, dapat duit..

    ReplyDelete
  5. aduhh..cam 2..anugerah cam ni pun ada..

    ReplyDelete
  6. dpt MR ugly pun happy.. hehe
    manusia manusia

    ReplyDelete
  7. "hehe..ciannye dy..hdoh pun dy ase bngge..cpew yg ejek2 dy tu mst ase cmbru ngn poew yg dy dpt..haha..pdn mke kowng..

    ReplyDelete
  8. ciptaan ALLAH... soma manusia d dunia nie x sempurna...

    ReplyDelete
  9. define hodoh?? aku rasa yg berdiri kiri kanan dia lagi hodoh kot..erk ni kisah benar ke?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails