Skip to main content

[Gambar]- Kucing-Kucing Berperangai Pelik, Tapi Comel !!





Macam-macam lah perangai kucing zaman millenium skrang ni..hehe, enjoy!

 Kucing yang suka makan ais krim

Pandai repair kete..

 Suka melekat kat cermin

 pandai exercise

 berbakat dalam muzik

 bijak berposing depan kamera

 shoes maniac!

 suka menonton TV

 suka berlagak macam manusia

 kiss...kiss!!

 bijak mengambil kesempatan

 love bite...ganas!

 wiring man..

 hmm...kt luar panas le!

pandai mengasuh budak

 rabun...

 pengebom berani mati

 mempunyai handset sendiri

 bijak mengambil kesempatan

 Tv repair-man

 saya salah...saya salah!

pembunuh upahan..

source: amazingcatcollection.com

Comments

  1. Aboo si Maine Coon umur dua tahun kat rumah suka makan mayonis. Dia akan mintak mayonis lepas dia abes canned food dia. Ngee...

    ReplyDelete
  2. kahkah .. comel kucing2 nieh .. heee :)

    ReplyDelete
  3. arghh..jatuh cinta suda tgk entry ni..suke3.haha

    ReplyDelete
  4. x heran kucing mcmne..hehehe..sbb kucing dina pun brperangai pelik gak..dn pndai minum air coke..hehe

    ReplyDelete
  5. comelnyyeeeeee!!..tp yg jadi pengasuh budak tu..takot jugak kalau die cakor2 nnt..huhu

    ReplyDelete
  6. comey2 blaka kucing ni..
    miaooowww!!!! i like it!

    ReplyDelete
  7. kerek betol muka kucing yang ada henset tu , huahuahua berlagak =='

    ReplyDelete
  8. kucing pengebom berani mati..hahaha lawak lawak

    ReplyDelete
  9. comel2 kucing ni. kucing kat rumah aku suka tido dalam kotak walaupun kotak tu lagi kecik daripada badan dia yg gemok. umo dah 9 tahun tapi cergas lagi

    ReplyDelete
  10. Sam donk kucing aku juga suka makan ice cream

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.