Skip to main content

Ratu Pondan Malaysia vs. Ratu Pondan Thailand





Heboh jugak baru-baru ini bila pertandingan ratu Mak Nyah 'Miss Malaysia Pahang' dianjurkan di negara ini dengan alasan untuk membuat kerja amal, konon untuk membantu orang susah. Kerja amal la sangat...padahal matlamat tak menghalalkan cara. Hasil itu tetap haram walaupun atas dasar kerja amal. 

Okey, entri kali ni bukan nak membebel pasal pertandingan tu, tapi just nak bandingkan antara ratu mak nyah Malaysia dgn ratu mak nyah Thailand, sape lagi cun/ lagi bergetah/ lagi gorjes? Just scroll down the pics below, and judge with ur own eyes. (ceh cakap omputih)


Ratu pondan Thailand

 

 
 
 
 
 
 



Ratu Pondan Malaysia

 
 
 
 
 
 
 

Di bawah ni video pertandingan ratu pondan Miss Malaysia Pahang yang heboh baru-baru ini.



So, macam mana? Malaysia vs Thai sape lagi cun?

p/s: entri ini bukan bertujuan untuk mempromosikan golongan ini. [baca di sini]


source: http://www.arcx13.com, http://rolandhashim.blogspot.com, http://www.huffingtonpost.com

Comments

  1. konpem la yg msia kalah...paling xbleh blah yg miss labuan tu nmpk sgt muka laki~hehe

    ReplyDelete
  2. hahhaha buruk je nyah malaysia . =.='

    ReplyDelete
  3. aduhhhh sume nk tiru,pape lah dorg ni.

    ReplyDelete
  4. arghhhhh... dunia dah terbalik. kenapa pondan lagi cantik dari wanita sebenaq? huh

    ReplyDelete
  5. perghh!! sume tinggi lampai. yelah, abang2 la katekan. huhu

    ReplyDelete
  6. its like comparing an apple with a pineapple..hehe

    ReplyDelete
  7. pergh... 6:52 "suami tercinta saya" ?! :O

    ReplyDelete
  8. of kos la thailand.kire pompuan thailand yg real pun byk agi cun kot dari pompuan malaysia.no offence.

    ReplyDelete
  9. pondan thai nie klu org x tahu mmg ingt pompuan tulen... tulen bang! auww...

    ReplyDelete
  10. mestila thai lagi kaw n cantik n gorgeous . . . huhu.. mmg cntk la kan pondan thai dari mak nyah malaysia. . ?? mmg real mcm perempuan. . nanti ade yg salah pilih tuk jadi future wife . . takut nyer dapat pondan . . apa laki2 di luar sana xtakut ker kalo dapat isteri pondan ? cmne nak bezakan yg mana real n fake ?

    ReplyDelete
  11. malaysia tuh nmpak sgt la mka jantan dowg...make up pown dok nmpk jgak rupe asli dowg... law thai plak x nmpk lgsong... sume cun laahhh... <3

    ReplyDelete
  12. ahh..bnda yg sah2 bodo cmni pun nak ikut..amal pale hotak r..bodo

    ReplyDelete
  13. Ape salah nye dah try popuan try lah pondan pulak

    ReplyDelete
  14. I do not even get how I arrived on this website , nevertheless I reckon this document is impressive.I don't understand your history yet unquestionably you're gonna be a notorious blogger if you aren't already Best whishes !

    In conclusion , let me thank you for your tolerance with my English as (I am certain you have become aware this at this moment ,), English is not my original tongue as a result I am utilizing Google Translate to form out how to jot down what I really want to articulate.

    ReplyDelete
  15. mm..agak buruk y versi Malaysia...
    tulah..sape suh mengubah ciptaan yang da sedia elok..
    kang da jadi buruk camtu..ehehe

    ReplyDelete
  16. Malaysia Nur Sajat jew bolehlah

    ReplyDelete
  17. hodoh rupa..haha..sampah masyarakat..memalukan jak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.