Saturday, April 16, 2011

Pelik! Pasangan Ini Kahwin Bogel Untuk Jimat Kos Pakaian





Inilah alasan untuk jimat kos paling tak masuk akal! Boleh pulak untuk jimat duit, sanggup bogel ketika kahwin.


Satu pasangan di Australia berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian.

Pasangan itu, Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.

Melanie berkata: "Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami."


Dalam majlis itu, seorang pendaftar perkahwinan yang memakai pakaian menyaksikan pasangan berkenaan membaca ikrar perkahwinan.

sumber: kosmo

Entri-Entri Berkaitan.....

13 comments:

  1. awat la pelik-pelik sangat manusia hari ini...

    tak yah kahwin la kalau tak da duit :)

    ReplyDelete
  2. org putih...diorg claim diorg sebagai bangsa paling bertamadun di dunia, n pd masa yg sama bangsa paling x malu di dunia. so apa nk kesah...

    ReplyDelete
  3. bertamadun ka macam tuh?

    teringat sempena mengingat charles darwin.. semua pakat bogel ramai2..ish..

    ReplyDelete
  4. @SeRiKaNDi_uMaR93 itulah takrifan diorg...mungkin diorg sudah 'terlalu bertamadun' hingga tak sedar berperangai seperti binatang

    ReplyDelete
  5. macam-macam..

    alhamdulillah kita islam :)

    syukur ya ALLAH...

    ReplyDelete
  6. nak gelak kat sini..hahaha..
    tak ada duit nak beli baju..hahahaha

    ReplyDelete
  7. untung jd owg islam..pkai bju melayu pun leh kawin..xyah tuxedo segala...hahaha

    ReplyDelete
  8. mahal sngt ke baju kawen tu..
    meh nk sponsor..
    hehe..

    psst.. seronok jurugambar tu ye.. cuci mata..

    ReplyDelete
  9. hahaha tau x per..sronok dier..free show bini org xD

    ReplyDelete
  10. "mhl cngt kew bju kt sne..cmpy xmmpu nk li bju kwen..sjew jew tu xnk pkai bju..nk nostalgia r tu kn..pkai jurugmbr ad lk wet..poyo..

    ReplyDelete
  11. negara dah "maju"..tapi pemikiran macam orang tak pernah sekolah..tak BERTAMADUN..apa bezanya diorang ni dengan BINATANG??..ni la jadinya bila semakin jauh dari AGAMA..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails