Skip to main content

Pelik! Pasangan Ini Kahwin Bogel Untuk Jimat Kos Pakaian





Inilah alasan untuk jimat kos paling tak masuk akal! Boleh pulak untuk jimat duit, sanggup bogel ketika kahwin.


Satu pasangan di Australia berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian.

Pasangan itu, Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.

Melanie berkata: "Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami."


Dalam majlis itu, seorang pendaftar perkahwinan yang memakai pakaian menyaksikan pasangan berkenaan membaca ikrar perkahwinan.

sumber: kosmo

Comments

  1. awat la pelik-pelik sangat manusia hari ini...

    tak yah kahwin la kalau tak da duit :)

    ReplyDelete
  2. org putih...diorg claim diorg sebagai bangsa paling bertamadun di dunia, n pd masa yg sama bangsa paling x malu di dunia. so apa nk kesah...

    ReplyDelete
  3. bertamadun ka macam tuh?

    teringat sempena mengingat charles darwin.. semua pakat bogel ramai2..ish..

    ReplyDelete
  4. @SeRiKaNDi_uMaR93 itulah takrifan diorg...mungkin diorg sudah 'terlalu bertamadun' hingga tak sedar berperangai seperti binatang

    ReplyDelete
  5. macam-macam..

    alhamdulillah kita islam :)

    syukur ya ALLAH...

    ReplyDelete
  6. nak gelak kat sini..hahaha..
    tak ada duit nak beli baju..hahahaha

    ReplyDelete
  7. untung jd owg islam..pkai bju melayu pun leh kawin..xyah tuxedo segala...hahaha

    ReplyDelete
  8. mahal sngt ke baju kawen tu..
    meh nk sponsor..
    hehe..

    psst.. seronok jurugambar tu ye.. cuci mata..

    ReplyDelete
  9. hahaha tau x per..sronok dier..free show bini org xD

    ReplyDelete
  10. "mhl cngt kew bju kt sne..cmpy xmmpu nk li bju kwen..sjew jew tu xnk pkai bju..nk nostalgia r tu kn..pkai jurugmbr ad lk wet..poyo..

    ReplyDelete
  11. negara dah "maju"..tapi pemikiran macam orang tak pernah sekolah..tak BERTAMADUN..apa bezanya diorang ni dengan BINATANG??..ni la jadinya bila semakin jauh dari AGAMA..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.