Skip to main content

Gambar Sekitar Majlis Pertunangan Ashraf Muslim Dengan Noor Dayana





Di bawah ini ada sekitar 30 keping gambar majlis pertunangan Ashraf Muslim dan pasangannya yang berlangsung pada pagi tadi.


 

 Info Ringkas:
  • Pelakon Ashraf Muslim, 30 tahun telah selamat bertunang dengan Noor Dayana Hj Lokman di rumah Dayana di Gombak. Majlis pertunangan berlangsung pada jam 9.25 pagi tadi. 
  • Ia disiarkan secara langsung menerusi program Nasi Lemak Kopi 'O' di TV9 pada pukul 9.45 pagi, Sabtu.
  • Hantaran pertunangan 5 dulang berbalas 7 dulang dari pihak perempuan. Mereka merancang untuk berkahwin pada tahun ini juga iaitu pada 1 Syawal di Mekah.
  • Dayana sedang menjalani latihan praktikal sebagai doktor perubatan di sebuah hospital di Melaka. Pada hari ini juga, Ashraf turut mengadakan majlis perasmian kliniknya iaitu Pusat Perubatan Islam Al-Hidayah di Gombak pada pukul 12 tengah hari. 



Antara hantaran pertunangan kedua-dua pasangan ini....
 
 
 
 
 
 
 


Lagi gambar-gambar menarik....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 Lihatlah reaksi gembira Ashraf Muslim selepas majlis pertunangannya...

 

Siapa yang tak gembirakan? Anyway, tahniah diucapkan dan semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat...

sumber: mstar, http://www.budiey.com, http://www.kancilbiru.com, utusan malaysia

Comments

  1. tahniah.. wuwu~ sgt sepadan.. cmni lagi baik... sederhana, tpi islamik... wayy better dripada bermewah2, tpi x kekal.. :)
    soo like

    ReplyDelete
  2. sherry ibrahim mesti telan air liur tgk ex dia da betunang..huhu

    ReplyDelete
  3. both of you secocok..bgai pinang dbelah dua...congratulations !! Abg Ashraf nmpak happy skali..hehehe,klu Abg Ashraf happy,we all pminat pn turut happy juge..!! cntik n sopan tunang Abg..nmpak nye bkan dari glongan artis yg brjaye mmikat hati Abg..Alhamdullilah

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.. puas ati tengok mereka secocok... tahniah ashraf.. jeles tau..

    ReplyDelete
  5. seriously so sweet... tahniah ashraf :)

    ReplyDelete
  6. tahniah! arghhhh..patah segala-galanya..hati, jantung, limpa anyway semoga ke jinjang pelamin n kekal ke akhir hayat..ashraf muslim!!!:(

    ReplyDelete
  7. tahniah pilihan yang bijak...bukan dari keturunan artis....semoga ashraf kekal hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  8. great! x sesia nama Muslim pada nama. Alhamdulillah.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.