Skip to main content

Gambar Lady Gaga Terjatuh... Ha3!




Tulah...nak pakai sangat kasut tinggi-tinggi, pelik-pelik plak tu. Kan dah terpele-ot kaki awak tu cik Gaga oi..

 Time ni cik Gaga steady lagi, siap leh buat pose maut kat kamera lagi....


Sekali, tiba-tiba kaki dia terpele-ot, terus hilang imbangan...


Gedebab jatuh! Buat malu je...

Haha.Gelak guling-guling. (Tak baik tau gelakkan orang)

Comments

  1. kekekeke ketawekan die!!!hahahahahaha...nk lg pakai bnde yg x dpakai org..huhhu

    ReplyDelete
  2. kah kah kah kah kah ...
    to lady gaga..get a life..!!!!
    kwang3

    ReplyDelete
  3. mane taknye...mengade sangat nak pakai kasut camtu padan muke.

    ReplyDelete
  4. WAKAKAKA, lain kali pakai kasut biaq tinggi KLCC>

    ReplyDelete
  5. ahahahahha
    sengal laa si Gaga nih... xD

    ReplyDelete
  6. hahhaha.. style sgt r konon.. kn dah.. agak2 terseliuh r kaki dier tu..? hakhak..

    ReplyDelete
  7. tinggi gler kasut dia..
    gler la..
    padan muka jatuh..

    ReplyDelete
  8. hahahahha....guling2 ak gelak...2 la xjatuh saham 2..

    ReplyDelete
  9. sapa suruh pakai kasut tinggi sgt...agak2 lah nak bergaya pun...ini dah macam org kaki kayu dah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.