Skip to main content

Cara Untuk Membuka Penutup Botol Menggunakan Helikopter




Sekiranya anda seorang yang sukakan trick-trick yang luar biasa, pasti gambar-gambar di bawah ini akan menarik perhatian anda. Orang-orang dalam gambar di bawah ini menggunakan helikopter yang besar untuk membuka penutup sebuah botol yang kecil! Mereka ini gila ke hape?

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

  1. haha.. mmg xde keje betol laa.. bukak tdung btol dgn helikopter.. mcm2 manusia ni.... :)

    ReplyDelete
  2. ish3...silap hari bulan leh terhempas heli tu.dah le terbang rendah sgt..

    ReplyDelete
  3. accurate gila.. da la helikopter lebih susah nak kawal banding dengan kapal terbang? saper sini pernah main flight simulator.. betul x?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.