Sunday, March 6, 2011

Rumah Hello Kitty Yang Cute gileer!




Ouch! Encik Billy jatuh cinta sudah dengan rumah ni...dulu-dulu time kecik lagi, minat jugak le dengan Hello Kitty ni..hehe




 Info Ringkas: 
  • Rumah Hello Kitty ini dimiliki oleh seorang rakyat China dan terletak di Shanghai.
  • Sebenarnya tiada siapa yang tinggal di rumah ini- ianya disewa sebagai rumah percutian untuk mereka yang bercuti di Shanghai.
  • So, kalau anda bercuti ke Shanghai dan peminat tegar Hello Kitty, jangan lupa untuk singgah di rumah ini. Anda mungkin akan pengsan.

 



sumber: www.random-good-stuff.com

Entri-Entri Berkaitan.....

18 comments:

  1. comelnyaaaaaa~~ agak2 kalau buat rumah mcm ni kat malaysia nampak pelik tak? hahaha~~ :D

    ReplyDelete
  2. wah.. hiasan dlmn die mmg cntik la..
    cntik2!

    ReplyDelete
  3. sangat comel....heheheh..:)
    tx 4 the great info!

    ReplyDelete
  4. wow!!! like like like like.. suke hello kitty!! =D

    ReplyDelete
  5. errkkk....ENCIK BILLY minat hello kitty?
    errr...rase macam pelik kejap. hehe. :)

    ReplyDelete
  6. @rj Etika minat kejap jer..time tu kecik lg lho..bukan tu sj,dulu2 minat jugak card captor sakura :p

    ReplyDelete
  7. OMG.. cute sngat2 la..:) cmna la rasa duk umah cmtu kn..:)

    ReplyDelete
  8. kenapa dulu masa pergi shang hai tak jumpa pun!:(

    ReplyDelete
  9. cutenye.. plik2.. sanggup dorang abiskan duit buat mnde2 camni.. huhu

    ReplyDelete
  10. hahaha..giler cute..klo kasi kat adik aku nih..konpem xmo kuar2 umah..

    ReplyDelete
  11. wow~
    nk g shanghai la mcm nie~
    sbbnya sgt sgt suke hello kitty~

    n nk dreamhouse mcm nie jugak lah~

    ReplyDelete
  12. @BillyNain

    samalah kita pun suke cardcaptor sakura ngan hello kitty jugak !!!!!!!!!!!!

    Ain

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails