Skip to main content

The Real Ugly Betty- Dari Hodoh Menjadi Antara Yang Tercantik

 Anda mungkin mempunyai rakan sekelas ketika kecil yang anda selalu kutuk dan ejek disebabkan rupa paras atau penampilan mereka yang buruk. Dan mungkin selepas 10 tahun kemudian mereka bukan lagi seperti yang anda katakan dulu. Malah mereka mungkin lebih cantik daripada anda. Sila lihat gambar-gambar di bawah ini untuk memahami apa yang Encik Billy cuba perkatakan...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


so, janganlah sesuka hati mengutuk orang...sebab apa yang kita ejek dan kata pada orang tu tak mustahil akan pantul balik kepada kita suatu hari nanti- kata2 hikmah Encik Billy...hee hee

source: http://damnhot.net

Comments

  1. btul tu..jgn la kite senang lenang kutuk org lain...1 hari nanti mesti anda telan balik apa yg anda ckp tu...hihihi..benci pd org yg kutuk kekurangan org lain..peace no war..

    ReplyDelete
  2. dulu kawan2 selalu kutuk sy...... sekarangpun still kena kutuk2 jugak.. hahahaaaa...

    ReplyDelete
  3. @LennMommaChubby woh, sabar momma..mmg tak mudah nak puaskan hati sume org.yg penting kita tahu sape diri kita. Tuhan tak menilai rupa paras semata..

    ReplyDelete
  4. hahaha..pengajaran besar gak tu..masa kecik2,jgn nak bahan org sgt..hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.