Skip to main content

Pemilik Payudara Terbesar di Dunia Kini Bertarung Nyawa Untuk Hidup




Wanita dengan payudara terbesar di dunia dilaporkan kini terpaksa berjuang untuk meneruskan kehidupannya berikutan pelbagai implikasi yang dihadapinya akibat pembedahan buah dada yang dilakukannya.

 
Model Brazil itu, Sheyla Hershey yang kini tinggal di Houston hampir terbunuh dalam cubaannya memecahkan rekod dunia untuk memiliki payudara terbesar!

Setelah lebih dari 30 operasi pembedahan plastik, Sheyla Hershey menderita komplikasi pertama setelah prosedur pembesaran payudara terkininya menyebabkan jangkitan kuman yang serius terhadap kedua-dua payudara Hershey. 


Berikutan itu, para doktor terpaksa menjalankan beberapa pembedahan untuk membuang implan, dan kemungkinan besar akan membuang payudara Hershey keseluruhannya.

Hershey berkata para doktor terpaksa membedah dirinya kerana bimbang jangkitan akan merebak ke dalam saluran darah, yang boleh mengancam nyawanya.

"Saya menghadapi demam yang teruk dan menyakitkan serta tidak dapat bernafas dengan baik. Ia sangat teruk dan mengerikan!  Saya terpaksa berada di tempat tidur sepanjang hari dan tidak boleh bangun," kata Hershey.

Pada tahun 2009, Hershey dilaporkan mempunyai payudara bersaiz 38KKK  dan diberikan anugerah oleh pihak berkuasa Brazil yang mana setara dengan Guinness Book of World Records.



sumber: http://www.celebritymeet.com

Comments

  1. ermmm.cianyna,moga slmt hndknya..kalau kcil ssh gak,besr pun merana..ermmm
    len kali bersyukur apa yang ada,,peringtan bguna buat kita semua..

    ReplyDelete
  2. pergh...alhamdulillah....bersyukur

    ReplyDelete
  3. What can i say, berani buat berani tanggung...
    Rasanya dia pun sudah tahu sudah segala implikasi yang bakal dihadapi sebelum menjalankan projek 'mega' nya...
    Nak menyesal pun sudah terlajak jauh...
    Dan memang betul, hargailah diri kita seadanya...

    ReplyDelete
  4. tu lah sapa suruh nak besar kn breast..skrg terima lah akibatnya

    ReplyDelete
  5. oh my...beso nye! macam belon!

    ReplyDelete
  6. yg da ade pn cukup...xya nk wt world record

    ReplyDelete
  7. itulah bersyukur ja dgn pa yg ada..
    record 2 sume x bole bawa kubur pon..

    ReplyDelete
  8. x tau nak ckp camne.. carik la benda lain utk wat record.. ntah ape la perempuan tu pk dulu.. huhu..

    ReplyDelete
  9. nak sangat tetek besar!!!amek laaa..rasakan..
    awat tak besarkan je lagii..??

    ReplyDelete
  10. inilah akibatnya mengubah ciptaan Allah. apala yg dia dpt dgn tukar buah dada kepada belon dada..hmm

    ReplyDelete
  11. yesal kemudian,tiada berguna.. :)

    ReplyDelete
  12. malang yang ditempah....

    ReplyDelete
  13. tu pengajaran tu, untuk sesiapa yg ade hajat nak implan2, fikir2 la dulu semasak2nya..

    ReplyDelete
  14. carri nahas....tempah maut sendiri

    ReplyDelete
  15. biasa2 dah , besar2 sgt pn buat sakit..

    ReplyDelete
  16. tu la sape suh ubah ciptaan tuhan tu ! ingt cantek ke besar sgt baek tampal belon je :))

    ReplyDelete
  17. "tu r..yg gtai g bsrkn cmtu npew..ingt cntk kew..lw anjing kjr..cmfrm xdpt lri lju tok selamtkn dri..hehe..brt tu..dh cm ap jew..besyukur lh pew yg ad..skng dh skt..nk nyesl pun dh xde gnenye..jdkn pengajarn..pd pmpn2 kt luar sne jngn cobe2 jd cmni ea..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.