Skip to main content

Pasangan Kantoi Berasmara di Tempat Awam




Beginilah keruntuhan moral dan akhlak yang terjadi dikalangan muda-mudi kita masa kini...tak kira tempat dan waktu......macam binatang! Hehe... tapi apa nak kisah, mereka semua dibawah ini memang pun binatang yang dikurniakan nafsu tapi tak berakal. 

Lainlah kalau manusia yang buat begini...memang layak digelar binatang.


Hehe (^_^)


Comments

  1. en Billy!sangat sengal ini petang...
    x bole blah..yg ni pon nak kena tunjuk...
    adesss..(tp aku pon tgk)

    ReplyDelete
  2. bergurau ke hape anjing beromen ngan rimau...!!!
    byk gler yg kecelaruan identiti..haha

    ReplyDelete
  3. hahahhahahahhaa
    sgt xmasuk akal
    ngeeee
    =P

    ReplyDelete
  4. giler laa...
    lau dapat anak aper laa rupenyer nati...
    ahahahah

    ReplyDelete
  5. teringat zaman sekola dulu...
    asal nampak kucing yg ngh uat macam tu mesti nak kaco...
    dak laki la selalu kaco..
    hahha

    ReplyDelete
  6. mna blajar nih kawen campur.. >:D

    ReplyDelete
  7. @hanaitu scene stended..jeles kt kucing.haha :p

    ReplyDelete
  8. hahahaa..arnab + ayam..= xsesuai nk kawan

    ReplyDelete
  9. aku pling pelik bahagian kura2 tuh pelik sgguh~~~~

    ReplyDelete
  10. haha memang betul muda mudi zaman sekarang.edaan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.