Wednesday, March 16, 2011

Pasangan Kantoi Berasmara di Tempat Awam




Beginilah keruntuhan moral dan akhlak yang terjadi dikalangan muda-mudi kita masa kini...tak kira tempat dan waktu......macam binatang! Hehe... tapi apa nak kisah, mereka semua dibawah ini memang pun binatang yang dikurniakan nafsu tapi tak berakal. 

Lainlah kalau manusia yang buat begini...memang layak digelar binatang.


Hehe (^_^)



Entri-Entri Berkaitan.....

17 comments:

  1. en Billy!sangat sengal ini petang...
    x bole blah..yg ni pon nak kena tunjuk...
    adesss..(tp aku pon tgk)

    ReplyDelete
  2. bergurau ke hape anjing beromen ngan rimau...!!!
    byk gler yg kecelaruan identiti..haha

    ReplyDelete
  3. hahahhahahahhaa
    sgt xmasuk akal
    ngeeee
    =P

    ReplyDelete
  4. giler laa...
    lau dapat anak aper laa rupenyer nati...
    ahahahah

    ReplyDelete
  5. teringat zaman sekola dulu...
    asal nampak kucing yg ngh uat macam tu mesti nak kaco...
    dak laki la selalu kaco..
    hahha

    ReplyDelete
  6. mna blajar nih kawen campur.. >:D

    ReplyDelete
  7. @hanaitu scene stended..jeles kt kucing.haha :p

    ReplyDelete
  8. hahahaa..arnab + ayam..= xsesuai nk kawan

    ReplyDelete
  9. aku pling pelik bahagian kura2 tuh pelik sgguh~~~~

    ReplyDelete
  10. haha memang betul muda mudi zaman sekarang.edaan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails