Skip to main content

Inilah Pelacur Tertua di Dunia

 


Memulakan profesion sebagai seorang pelacur pada pasca Perang Dunia Ke-2 setelah suaminya mati dalam pertempuran, nenek tua bernama Milly Cooper ini mengatakan yang dia sudah ditiduri oleh lebih daripada 3500 lelaki.


Walaupun usianya sudah menginjak 96 tahun, nenek tua ini dikatakan masih aktif menerima pelanggan walaupun kini jumlahnya tidak seramai ketika dia masih muda. Dalam seminggu, nenek ini masih menerima beberapa tempahan pelanggan dan para pelanggan itu rata-ratanya  berusia antara 29 hingga 92 tahun. 

Kini dia menetap di Las Vegas, Amerika Syarikat setelah berpindah dari rumahnya di London. 


Dalam perjalanan hidupnya, Cooper dikatakan pernah bertaubat untuk tidak menjadi pelacur dan tidak menerima pelanggan selama 5 tahun. Namun kerana ditinggalkan oleh anak perempuannya sendiri dan dia pula hidup tidak menentu, Cooper kembali ke profesion pelacuran yang pernah dilakukannya sehinggalah kini.

Walaupun sudah tua, dikatakan wanita bertaraf nenek ini masih memiliki bentuk badan yang menawan. Dia dikatakan memiliki payudara yang berukuran besar walaupun tubuhnya sudah kurus. 

Milly Cooper ketika berusia 27 tahun, di London
Pernah bekerja sebagai penari
Salah satu tempat mencari pelanggan ketika di London
 

Sedikit info tambahan yang dikorek dari akhbar Dailymail, Cooper mengenakan tarif booking sekitar 800 Poundsterling atau sekitar  4000 ringgit untuk satu pelanggan. Dan rata-rata dalam satu tahun, dia masih berupaya untuk mengumpul sejumlah 50 ribu Poundsterling untuk perkhidmatannya- haha, hebat jugak ye orang tua bangka ni...!


sumber: ruanghati.com, dailymail.co.uk, http://rock967online.com
 

Comments

  1. opah cooper, ape kate opah dok umah jep

    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  2. Pergh gila-gila betoi nenek ni. Sempoi :D

    ReplyDelete
  3. dah tue ganyut pot masih melacur....ceh

    ReplyDelete
  4. POWER LA NENEK NI...
    HUHUHAHA

    ReplyDelete
  5. mnum tongkat ali ke hape org tue neh..dasaaaattttt gilo

    ReplyDelete
  6. ni nak melacur smpai kubur ni!

    ReplyDelete
  7. mn2 jantan hidung belang nak cari kelainan, leh hubungi makcik kpd makcik kpd makcik ni..hehehe

    ReplyDelete
  8. dahsyat..npe xbertaubat terus jer...

    ReplyDelete
  9. "peh..hebt nnek ni..wlwpun dh tue..tp msih ad gk yg lnggn dy..cian kt dy..jd plcur mmng dh jd sbhgian dr hdup dy..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.