Tuesday, March 15, 2011

Ilusi Optik (16)- Lukisan Dinding Ultra Realistik!




Anda mungkin tak percaya bahawa semua gambar di bawah ini sebenarnya adalah lukisan dinding. Anda mungkin menyangka seorang wanita/atau lelaki sedang bersandar pada dinding itu..oh, paling teruk anda mungkin akan menegur dan berkata 'hai' kepada mereka sedangkan mereka hanya sebuah lukisan di dinding!

 


Lukisan-lukisan di atas nampak real bukan? Apa yang menakjubkan adalah si pelukisnya hanya menggunakan peralatan melukis biasa untuk menghasilkan karya seni yang hebat ini. 


source: http://www.thisblogrules.com

Entri-Entri Berkaitan.....

6 comments:

  1. en Billy..nak sentuh lukisan tu bole???cam x caya ouh!!!

    ReplyDelete
  2. dah pernah tengok ni xD perempuan kat gambar no.3 tu chantek

    ReplyDelete
  3. @afuan shah sentuhlah..haha tp kena g kat sana lah, US!

    ReplyDelete
  4. hebatnye!!
    dah berdemensi2 dah ni..

    ReplyDelete
  5. yg 1st skali mmg super real! klu dh berbakat tuh xle kate ape erk.. ^^ mmg cun!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails