Skip to main content

Ilusi Optik (16)- Lukisan Dinding Ultra Realistik!




Anda mungkin tak percaya bahawa semua gambar di bawah ini sebenarnya adalah lukisan dinding. Anda mungkin menyangka seorang wanita/atau lelaki sedang bersandar pada dinding itu..oh, paling teruk anda mungkin akan menegur dan berkata 'hai' kepada mereka sedangkan mereka hanya sebuah lukisan di dinding!

 


Lukisan-lukisan di atas nampak real bukan? Apa yang menakjubkan adalah si pelukisnya hanya menggunakan peralatan melukis biasa untuk menghasilkan karya seni yang hebat ini. 


source: http://www.thisblogrules.com

Comments

  1. en Billy..nak sentuh lukisan tu bole???cam x caya ouh!!!

    ReplyDelete
  2. dah pernah tengok ni xD perempuan kat gambar no.3 tu chantek

    ReplyDelete
  3. @afuan shah sentuhlah..haha tp kena g kat sana lah, US!

    ReplyDelete
  4. hebatnye!!
    dah berdemensi2 dah ni..

    ReplyDelete
  5. yg 1st skali mmg super real! klu dh berbakat tuh xle kate ape erk.. ^^ mmg cun!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.