Skip to main content

Gambar Angelina Jolie- Dari Bayi Hingga Berumur 36 Tahun




Encik Billy tak minat sangat ngan Anjelina Joliy ni, tapi bagi korang, atau sesapa yang minat dengan dia, boley le usha gambar dia kat bawah ni...kalau tengok betol2, dia ni masa baby n budak-budak lagi, takdelah comel sangat pun...bila dah besar baru nampak........hot...(^_0)


1975



1981


1983


1988


 1990


1991


1993


1994


1995


 1996


1997


1998


1999


2000


2001


2002


2003


2004


2005


2006


2007


2008


2009


2010


2011



Comments

  1. whoa..Angelina Jolie in da house..eh, betul la Izlan..dlm gmbar tu dia nmpak agak berumur skit.

    ReplyDelete
  2. Bibir tetap melatopsss sejak dari baby lagi... ^^... Bibir seksi wooo....

    ReplyDelete
  3. sa suka nampak yang taun 1991..innocent ja ni

    ReplyDelete
  4. ske gamba yg mase taun 1991 tu. :D

    ReplyDelete
  5. aku pon suka 1991..sebab thun aku lahir..hahah..btw...bibir maintain ouh...

    ReplyDelete
  6. masa 1991 lawa gilerrwwwsss haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.