Wednesday, March 23, 2011

Gambar Angelina Jolie- Dari Bayi Hingga Berumur 36 Tahun




Encik Billy tak minat sangat ngan Anjelina Joliy ni, tapi bagi korang, atau sesapa yang minat dengan dia, boley le usha gambar dia kat bawah ni...kalau tengok betol2, dia ni masa baby n budak-budak lagi, takdelah comel sangat pun...bila dah besar baru nampak........hot...(^_0)


1975



1981


1983


1988


 1990


1991


1993


1994


1995


 1996


1997


1998


1999


2000


2001


2002


2003


2004


2005


2006


2007


2008


2009


2010


2011




Entri-Entri Berkaitan.....

9 comments:

  1. whoa..Angelina Jolie in da house..eh, betul la Izlan..dlm gmbar tu dia nmpak agak berumur skit.

    ReplyDelete
  2. Bibir tetap melatopsss sejak dari baby lagi... ^^... Bibir seksi wooo....

    ReplyDelete
  3. sa suka nampak yang taun 1991..innocent ja ni

    ReplyDelete
  4. ske gamba yg mase taun 1991 tu. :D

    ReplyDelete
  5. aku pon suka 1991..sebab thun aku lahir..hahah..btw...bibir maintain ouh...

    ReplyDelete
  6. masa 1991 lawa gilerrwwwsss haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails