Tuesday, February 22, 2011

Lesbian-Lesbian Yang Kelihatan Seperti Justin Bieber



Sapelah yang tak kenal mamat kat bawah ni kan? Umur baru jer 16 tahun tapi dah mampu jadi fenomena satu dunia. Tengoklah rupa dia yang cute dan menawan ni, tak heranlah dia menjadi kegilaan para remaja perempuan di luar sana.


Dek kegilaan terhadap Justin Bieber inilah banyak orang yang nak jadi macam dia. Di US, terdapat segelintir perempuan songsang(a.k.a lesbian) yang sanggup merubah penampilan mereka agar kelihatan macam Justin Bieber....macam gambar-gambar kat bawah ni...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sumber: http://willbarnesonline.com

Entri-Entri Berkaitan.....

10 comments:

  1. cik billy taw tak cousin perempuan sy pun sikat rambut ke depan dah loni..
    haihhh

    ReplyDelete
  2. ade pulak muke cam muke justin kat situ...huhuhu..mcm2 la gaya peminat ni..

    ReplyDelete
  3. perghhh ada yg dah rupa lelaki habis...

    ReplyDelete
  4. aah lah.macam justin tapi ade yg tak jadik.hahahaha. :P

    ReplyDelete
  5. ermm..xsalah kan..tuh kan dorunk..

    ReplyDelete
  6. saya suke jerk..chomei..hahah~

    ReplyDelete
  7. http://www.youtube.com/watch?v=kGg2uv_n6Tc

    yang paling nampak gaya bieber.serius doh

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails