Sunday, February 27, 2011

[Gambar]- Wanita Paling Gemuk




Lihat gambar di bawah ini...fokus pada kanak-kanak yang paling kiri. 


Akibat kecewa putus cinta, dia (kanak-kanak yg paling kiri itu) mula memakan dengan banyaknya sehingga berat badan dia naik seperti gambar di bawah ini...



Dan kini, akibat sudah tidak boleh berjalan dan menderita pelbagai penyakit berbahaya, dia terpaksa mendapatkan khidmat pakar untuk menguruskan badannya.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


melihat gambar-gambar di atas, terfikir juga...hebat betul kuasa cinta ni kan? tetapi persoalan yang lain pula muncul....ada apa dengan cinta? jika inilah hasilnya? huhu...



Entri-Entri Berkaitan.....

6 comments:

  1. adoi.. jgn la org mlysia buat keje tak panjang akal nih..

    ReplyDelete
  2. aik bukan yang botak tu suami dia ke?

    ReplyDelete
  3. bila dah jadi mcm tu, sukar nak bergerak & buat ape2 kan. cinta boleh buat org jadi mcm2.


    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  4. kesiannyerr....dah die gemuk camtu tak ley nak wat pape dah.baek die slim badan ade la jugak laki len nak kawen ngan die kot.huhuhuhuhuhu...tayah la frust sgt camtue.huuu

    ReplyDelete
  5. tapi dorang happy , yg penting happy kan .:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails