Skip to main content

[Gambar]- Wanita Paling Gemuk




Lihat gambar di bawah ini...fokus pada kanak-kanak yang paling kiri. 


Akibat kecewa putus cinta, dia (kanak-kanak yg paling kiri itu) mula memakan dengan banyaknya sehingga berat badan dia naik seperti gambar di bawah ini...



Dan kini, akibat sudah tidak boleh berjalan dan menderita pelbagai penyakit berbahaya, dia terpaksa mendapatkan khidmat pakar untuk menguruskan badannya.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


melihat gambar-gambar di atas, terfikir juga...hebat betul kuasa cinta ni kan? tetapi persoalan yang lain pula muncul....ada apa dengan cinta? jika inilah hasilnya? huhu...


Comments

  1. adoi.. jgn la org mlysia buat keje tak panjang akal nih..

    ReplyDelete
  2. aik bukan yang botak tu suami dia ke?

    ReplyDelete
  3. bila dah jadi mcm tu, sukar nak bergerak & buat ape2 kan. cinta boleh buat org jadi mcm2.


    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  4. kesiannyerr....dah die gemuk camtu tak ley nak wat pape dah.baek die slim badan ade la jugak laki len nak kawen ngan die kot.huhuhuhuhuhu...tayah la frust sgt camtue.huuu

    ReplyDelete
  5. tapi dorang happy , yg penting happy kan .:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.