Skip to main content

[Gambar]- Perkara-Perkara Pelik di Asia



Sebagai benua terbesar di dunia, sudah pasti pelbagai karenah dan ragam para penduduk Asia dapat dilihat. Ada yang pelik, ada yang janggal, malah ada yang tak dapat langsung diterima akal, tetapi itu semua menggambarkan betapa istimewanya karakter penduduk-penduduk Asia. Macam mana tu? Macam gambar-gambar kat bawah ni ler....

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Comments

  1. Cute la baby pakai baju bulu2... ^^,....
    Kelebihan baju bulu2 yang baby tu pakai:-
    1. Lengan, lutut, kaki baby tak sakit walaupun asyik merangkak berjam-jam.
    2. Mama baby tu tak payah mengelap lantai kerana sudah dibersihkan oleh bulu2 yg ada pada baju baby...
    hahahaha....

    ReplyDelete
  2. @LennMommaChubby haha kesian baby tu dh jd macm mop plak gayanya..kalu ada jual kt msia ni konfem laku kan..hehehe

    ReplyDelete
  3. hihi..macam2 la..plg suka pic 2nd last tue :p

    ReplyDelete
  4. @sweatypinky owh yang tu...haha mcm la xleh terbakar kalu kena api kan..hehe mcm2

    ReplyDelete
  5. Lg pelik, rakyat Mlysia plg ramai tngok t'msk aku...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.