Wednesday, February 16, 2011

[Gambar]- Perkara-Perkara Pelik di Asia



Sebagai benua terbesar di dunia, sudah pasti pelbagai karenah dan ragam para penduduk Asia dapat dilihat. Ada yang pelik, ada yang janggal, malah ada yang tak dapat langsung diterima akal, tetapi itu semua menggambarkan betapa istimewanya karakter penduduk-penduduk Asia. Macam mana tu? Macam gambar-gambar kat bawah ni ler....

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Entri-Entri Berkaitan.....

9 comments:

  1. Cute la baby pakai baju bulu2... ^^,....
    Kelebihan baju bulu2 yang baby tu pakai:-
    1. Lengan, lutut, kaki baby tak sakit walaupun asyik merangkak berjam-jam.
    2. Mama baby tu tak payah mengelap lantai kerana sudah dibersihkan oleh bulu2 yg ada pada baju baby...
    hahahaha....

    ReplyDelete
  2. @LennMommaChubby haha kesian baby tu dh jd macm mop plak gayanya..kalu ada jual kt msia ni konfem laku kan..hehehe

    ReplyDelete
  3. hihi..macam2 la..plg suka pic 2nd last tue :p

    ReplyDelete
  4. @sweatypinky owh yang tu...haha mcm la xleh terbakar kalu kena api kan..hehe mcm2

    ReplyDelete
  5. Lg pelik, rakyat Mlysia plg ramai tngok t'msk aku...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails