Skip to main content

Gambar Mikroskopik Mata Manusia




Subhanallah, indah sungguh ciptaan Tuhan...di bawah ini adalah gambar-gambar mikroskopik mata manusia, karya Suren Manvelyan yang merupakan seorang guru di Armenia. Manvelyan mengambil gambar mikroskop mata ini daripada rakan-rakan dan pelajarnya.

  

 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: http://www.gengblogger.com

Comments

  1. sgt menakjubkan..aku sgt suke pic ni!!

    -maya

    ReplyDelete
  2. subhanallah, teliti sgt ciptaan Allah.. :)

    ReplyDelete
  3. takut jgak tgk..mata hitam tu mcm hollow je..agak2nya kalo mata org allergik mcmn ye?

    ReplyDelete
  4. mmg teliti dan btol2 cntik.....
    kalo tgk lame2 cm tkot lak...hehehe

    ReplyDelete
  5. teringat msa kecik2 dlu sya slu suluh mata sya ngn torchlite koz nk tgk 'kejernihan' ank mata,. hasil nya, pic yg no.8 tu is my type..hehe~

    ReplyDelete
  6. subhanallah....berdiri bule roma sy....takut pon ad...sb dye mcm kulit koyak...tp 2,3 pic to mate mcm pasir..cantik sgt2...

    ReplyDelete
  7. subhanallah... ciptaan indah Allah SWT

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.