Skip to main content

[Gambar]- Artis Indonesia Tanpa Mekap




Luna Maya (model, penyanyi, pengacara)

Dewi Sandra (pengacara)

Agnes Monica (penyanyi, pelakon)

Dedy Corbouzier (mentalist)

Andien (Penyanyi)

Acha Septriasa (penyanyi/pelakon)

Dewi Persik (penyanyi dangdut)

Gita Gutawa (penyanyi)

Kinaryosih (model)

Krisdayanti (penyanyi)

Masayu Anastasya (pelakon)

Maya Estianty (penyanyi)

Mulan Jameela (penyanyi)

Sheila Marcia (pengacara, pelakon, penyanyi)

sumber: http://www.zimbio.com

Comments

  1. Ada beberapa org artis yang memang cantik tanpa mekap... Kecantikan semula jadi...

    ReplyDelete
  2. ada yang mmg cantik walau xgunakan mekap..

    ReplyDelete
  3. itu le gunanye make up.naikkan seri muka secara tak semulajadi.hehe

    ReplyDelete
  4. Bhahaha..hodohnya muka dia tanpa mekap....

    ReplyDelete
  5. nak nengok lagi lagi lagi...hehehe

    ReplyDelete
  6. Luna, Acha & Agnes still lawa pada mata aku walau tanpa mekap.

    ReplyDelete
  7. ohh mrk mmg sexy belaka...malatop! "^^

    ReplyDelete
  8. Acha je yang nampak cantik makeup or without makeup :)

    ReplyDelete
  9. BKN ARTIS TU YG CANTIK, MAKEUP YG CANTIK.....

    ReplyDelete
  10. muln jamela cun tnp makeup..yg len2..emm..hncur..

    ReplyDelete
  11. woi foto nabila syakib la tarok disini, dia ga pake make up pun dah cantik, malaysia mati aja kau!

    ReplyDelete
  12. Artis malaysia juga banyak yang cantik kok , Siti Nurhaliza saya suka ,cantik sekali ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.