Skip to main content

Aksi Kanak-Kanak Yang Mencuit Hati




Zaman kanak-kanak adalah zaman yang serba indah. Kalau boleh diputarkan kembali masa, Encik Billy ingin kembali ke zaman tu, duduk kat situ dan kekal selama-lamanya macam di alam Neverland (alam Peter Pan yang mana kanak-kanak tak akan besar). Kan Best? Hehehe...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: http://smilepanic.com

Comments

  1. apa yang lawaknya kat malaysia tu?
    huhu

    ReplyDelete
  2. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Sebuah persahabatan....
    Terima kasih
    kembara ziarah maya”

    anak -anak penyejuk mata penenang jiwa...... gelagatnyerrr spontan mencuit hatiiii....

    ReplyDelete
  3. @tulus sweet owh yang baby girl naik moto tu ker? hehe...she's cute lol..

    ReplyDelete
  4. hahahha..yg ur adopted tu plg sadis! =D

    ReplyDelete
  5. Ada yg lwk,Ada yg mncuit hti,ada yg sdis,dan Ada jugak yg LUCAH!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.