Skip to main content

Ular Sawa Tayang Gigi Putihnye...

Huh, ngeri gilee en. Billy tengok gigi-gigi putih milik ular sawa ni! Macam gigi ikan piranha pun ada. Serius mencanak bulu roma en. Billy. Dalam gambar kat bawah ni, ular sawa ni tersangkut pada dawai dan tak boleh bergerak. Dengan gigi-gigi dia sekali tersangkut pada dawai tu.

 Tajam kan?

Entah siapalah yg telah ditelan oleh menatang ni...

Comments

  1. perghhhhh...skali dia ngap mmg xdpt nk buat apa2...mngucap aja la..hahhhahaha

    ReplyDelete
  2. huhu..gila besar ular ni...
    abis kucing d mkn nye...
    hehehe..

    ReplyDelete
  3. jgn kata kucing.., bapak, atok sgala kucing pn dia leh telan ! ngeri ~

    ReplyDelete
  4. menakutkan.........

    ReplyDelete
  5. kesian yer!!tp camne lak ko bley tersangkut ni CIK PYTHONY...menguap ke ape kat celah dawai tu!!

    ReplyDelete
  6. haha pada muka xley gerak..hehe!

    ReplyDelete
  7. uishhh fobia arrr tgk ulorrr...huhu...bls kunjungan awk yer :)

    ReplyDelete
  8. hehe...act tu wayar yg ade elektrik..ular tu trsngkut n mati sbb kne renjatan elektrik..sbb tu jd mcm 2..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.