Tuesday, January 18, 2011

Perempuan Paling Tak Senonoh



Korang tengokla seniri senonoh ke tak senonoh pic kat bawah ni...brutal gila.


p/s: wanita2 di luar sana; jgn tiru aksi ini



Entri-Entri Berkaitan.....

18 comments:

  1. hiskh..hiskhh !!!!! 'leleh' siott !!! akakakakaa

    ReplyDelete
  2. gile ke nie?hahaha
    entah2 nyah kot..ngeeee

    ReplyDelete
  3. Memang betul-betul tak senonoh lah..huhuhuhu...

    ReplyDelete
  4. tu guys pakai uniform budak pompuan. nampak sangat ! haha

    ReplyDelete
  5. alemakk...
    ENCEK BILLY obvious lah itu lelaki yg memakai bj pompuan n rmbut pjg..hahahha kn kn kn

    ReplyDelete
  6. girls2 kt m`sia jgn wt mcm 2 ea....
    t kntoi...msk dlm blog en.billy...wakakaka....

    ReplyDelete
  7. x nampak muke...maybe laki yg pakai wig ;p
    hahahahhaa

    hebatlah kalu de pmpuan mcm ni..mmg nk cabar llaki la :D

    ReplyDelete
  8. tu pondan kot, klu pompuan xleh nak buang air camtu..mmg tumpah pnye..heh..heh..

    ReplyDelete
  9. mak nyah lah tu wei,,,ne ade pompuan wat macam tu,,huhu

    ReplyDelete
  10. "sjew r tu nk mlukn pmpn.hehe..leleh r cmtu..hncing..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails