Skip to main content

Kerana Obses Terhadap Anak Sendiri, Wanita 50 Tahun Buat Pembedahan Plastik

Usianya sudah 50 tahun, namun kerana obses untuk kelihatan secantik dan sejelita anaknya yang berusia 28 tahun, si ibu sanggup menghabiskan berpuluh ribu pound sterling untuk melakukan pembedahan plastik. Dan usahanya itu tidak sia-sia! (Lihat gambar di bawah).

Yang mana satu mak, yang mana satu anak?

 Walaupun perbezaan usia mereka 22 tahun, si ibu, Janet Cunliffe kini tampak bagaikan saudara kembar anaknya, Jane Cunliffe.

Janet yang dahulunya berambut merah, kini telah berambut perang sama dengan Jane. Dia yang dahulunya bertubuh gemuk, kini menjadi kurus setelah pembedahan.

Janet sebelum pembedahan

" Sekarang saya bukannya seperti ibu dan anak, tetapi kami lebih kelihatan seperti pasangan kembar" kata Janet.

Tambah Janet lagi; " Pertama kali kami pergi ke bar, kami menjadi tumpuan perhatian. Para lelaki terus-menerus melihat kami dan mereka bertanya adakah kami adik-beradik. "

Jane sendiri bangga dengan penampilan baru ibunya, malah mereka ini menjadi semakin rapat. " Dia jauh lebih baik daripada Madonna ketika di usia 50 tahun." puji Jane.

 
 
 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.