Skip to main content

Kereta Polis Canggih di Itali, Guna Lamborgini !!



Bandingkanlah kereta polis Diraja Malaysia yang hanya menggunakan Proton Waja dan  Lancer( tak lama lg Inspira) dengan kereta yang digunakan oleh polis di Itali. Memang jauh panggang dari api la !!! Diorang guna Lamborgini kot...bayangkanlah pula kalau penjahat di Malaysia guna Lamborgini, laratkah Proton Waja tu nak kejar? Hehehe..Encik Billy acah jer ni. PDRM, I salute sama U ok!

Jom kita pandang2, jeling2 kat kereta polis yang canggih ini..
 


 
 
 
 

 Tapi......
.
.
.
secanggih manapun, selaju manapun kereta ni...
.
.
.
bila eksiden, teruk jugaklah dia kena, macam gambar kat bawah ni
.
.
.
.
  
 
 

so, mungkin sebab tulah polis Malaysia tak guna kereta ni, sebab bila eksiden teruk macam ni, bukan senang nak ganti. Harga sebijik Lamborgini tu bukan murah macam kereta Proton. Ye tak?

sumber: http://autocarrosonline.blogspot.com

P/S: Jom baca sambungan I Think I Love You : Bab 2

Comments

  1. haha...bajet je kete mahal.. skali xcdent, hampeh! ahaha

    ReplyDelete
  2. apa kata kalau polis pakai kete tayar rasaksa tuh,,

    ReplyDelete
  3. laju sangat kot hehe...

    jemput sini yer
    blog Matdin

    ReplyDelete
  4. @Black_roses92 haha hampeh kn, so xyah la guna yg mahal2..

    ReplyDelete
  5. @SPONGE kete taya raksasa? habislah dia lenyek kete2 kecil nt..en Billy pakai kancil jerk..ahaha

    ReplyDelete
  6. mahal cemane pun,exiden stil hancus..hik3

    recent post : |maksud tersirat pelekat P|

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.