Skip to main content

Katil Paling Ekstrim



Macam mana le agaknya nak tido atas katil dalam gambar kat bawah ni? Mungkin hanya mereka yang mempunyai 'skill tidur' yang tinggi sahaja mampu untuk tidur di atas katil sebegini..


Korang macam mana? Apa skill tidur korang? 
Skill tido En. Billy ialah boley tido sambil mengulum Lolipop! Hebat tak? hehe :p


P/S: Jom baca sambungan I Think I Love You : Bab 2

Comments

  1. wow... qaseh xsempat tido dah jatuh ni..almaklum lah kebuasan hehe

    ReplyDelete
  2. lebih baek aku tidur bawah katil tu lagi luas kottttt..hahaha..nak buat kuak lentang ka kuak kupu2 ka kuak rama2 ka senang ja..hahahaha

    ReplyDelete
  3. katil mcm ni sesuai utk org yg ukuran badannya mcm bentuk kt atas tu jer..org mcm aku ni(pendek) x bole ler

    ReplyDelete
  4. sapa la hebat benau nak reka katil gini..

    ReplyDelete
  5. hebat jugak! orng yg tido ats katil ni lagi la hebat!

    ReplyDelete
  6. @*cimOt* amboi..smpai bawah katil pon dia nk berenang ha3

    ReplyDelete
  7. @sweatypinky ye ah, encik Billy pn rsnya xmuat atas katil tu :)

    ReplyDelete
  8. @cik-terompah org yg rsa diri dia hebatlah..takpun org tu jenis yg kena tido mcm tu, xleh tido posisi lain..huhu ada ke?

    ReplyDelete
  9. macam mana mau tidur huh....haha~

    ReplyDelete
  10. sapa tidur atas katil ni, esok confirm sakit pinggang...

    tapi kalau ke sebelh kanan oklah tu..
    sunnah rasululla :)

    ReplyDelete
  11. compem x sampai seminit sy tdo kt lantai...hahaa... but sgt cantik katil nie...

    ReplyDelete
  12. klu dapat sy nk cuba larh... he

    ReplyDelete
  13. pergerakan terbatas la tidur atas katil macam ni.. katil kelamin pon tak cukup.. haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.