Thursday, January 20, 2011

Katil Paling Ekstrim



Macam mana le agaknya nak tido atas katil dalam gambar kat bawah ni? Mungkin hanya mereka yang mempunyai 'skill tidur' yang tinggi sahaja mampu untuk tidur di atas katil sebegini..


Korang macam mana? Apa skill tidur korang? 
Skill tido En. Billy ialah boley tido sambil mengulum Lolipop! Hebat tak? hehe :p


P/S: Jom baca sambungan I Think I Love You : Bab 2


Entri-Entri Berkaitan.....

16 comments:

  1. wow... qaseh xsempat tido dah jatuh ni..almaklum lah kebuasan hehe

    ReplyDelete
  2. lebih baek aku tidur bawah katil tu lagi luas kottttt..hahaha..nak buat kuak lentang ka kuak kupu2 ka kuak rama2 ka senang ja..hahahaha

    ReplyDelete
  3. katil mcm ni sesuai utk org yg ukuran badannya mcm bentuk kt atas tu jer..org mcm aku ni(pendek) x bole ler

    ReplyDelete
  4. sapa la hebat benau nak reka katil gini..

    ReplyDelete
  5. hebat jugak! orng yg tido ats katil ni lagi la hebat!

    ReplyDelete
  6. @*cimOt* amboi..smpai bawah katil pon dia nk berenang ha3

    ReplyDelete
  7. @sweatypinky ye ah, encik Billy pn rsnya xmuat atas katil tu :)

    ReplyDelete
  8. @cik-terompah org yg rsa diri dia hebatlah..takpun org tu jenis yg kena tido mcm tu, xleh tido posisi lain..huhu ada ke?

    ReplyDelete
  9. macam mana mau tidur huh....haha~

    ReplyDelete
  10. sapa tidur atas katil ni, esok confirm sakit pinggang...

    tapi kalau ke sebelh kanan oklah tu..
    sunnah rasululla :)

    ReplyDelete
  11. compem x sampai seminit sy tdo kt lantai...hahaa... but sgt cantik katil nie...

    ReplyDelete
  12. klu dapat sy nk cuba larh... he

    ReplyDelete
  13. pergerakan terbatas la tidur atas katil macam ni.. katil kelamin pon tak cukup.. haha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails