Skip to main content

Ini Entri Lucah !!!



Encik Billy mengaku tajuk entri kali ni paling ekstrim  di antara entri-entri sebelum ni. Tapi jangan risau, En. Billy belum bercadang untuk menjadikan blog ini sebuah blog porno pula. Tak akan sekali-kali! 

Okey, enuf membebel, jom kita layan gambar-gambar kat bawah ni. Gambar tumbuh-tumbuhan saja pun. Korang nilai lah sendiri apa yang lucahnya.. :p



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


sumber: terselubung.com

Comments

  1. agaknye sy ni maseh xckup kuning kot..ade yg cam xphm..erkk~~ apekah????? "~__~

    ReplyDelete
  2. x sangka kan tumbuhan pun pandai tiru "tut"......

    ReplyDelete
  3. @SizZLing SuZai awk ni too naive le..haha..its a man penis shape!

    ReplyDelete
  4. @SizZLing SuZai owh, nmpaknya persoalan tu dh dijawab oleh mr/mrs nawaitoo..sila rujuk komennya.encik Billy tanak reprahase semula..hehe

    ReplyDelete
  5. hebat kan ciptaaan Allah?

    bagi aku,tiada istilah lucah,terpulang kat peribadi,tp apakan daya,kita dinamakan manusia dan manusia itu mempunyai nafsu dan akal.
    =)

    ReplyDelete
  6. hhahahahhaha nie mesti bley buat ubat

    ReplyDelete
  7. he..he..lucah pun nak wat cmane yek..Allah yg buat kan?

    ReplyDelete
  8. perghh!!kuasa tuhan kn..kalo la pokok2 nie kat blakang uma aku agak nye terus bapak aku sembor racun n tarah tanah kasik jgn tumboh lg haha xD

    ReplyDelete
  9. haha. geli nak mkn cili and buah tu.

    ReplyDelete
  10. ciptaan Allah....kalau bagi kat bomoh...mesti...boleh buat ubat kuat...hahaha....

    ReplyDelete
  11. mungkin pokok2 tu akibat sumpahan kot...Tuhan itu berkuasa ;)

    ReplyDelete
  12. hahaha..tergolek aku..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.