Saturday, January 22, 2011

Ini Entri Lucah !!!



Encik Billy mengaku tajuk entri kali ni paling ekstrim  di antara entri-entri sebelum ni. Tapi jangan risau, En. Billy belum bercadang untuk menjadikan blog ini sebuah blog porno pula. Tak akan sekali-kali! 

Okey, enuf membebel, jom kita layan gambar-gambar kat bawah ni. Gambar tumbuh-tumbuhan saja pun. Korang nilai lah sendiri apa yang lucahnya.. :p



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


sumber: terselubung.com

Entri-Entri Berkaitan.....

24 comments:

  1. agaknye sy ni maseh xckup kuning kot..ade yg cam xphm..erkk~~ apekah????? "~__~

    ReplyDelete
  2. x sangka kan tumbuhan pun pandai tiru "tut"......

    ReplyDelete
  3. @SizZLing SuZai awk ni too naive le..haha..its a man penis shape!

    ReplyDelete
  4. @SizZLing SuZai owh, nmpaknya persoalan tu dh dijawab oleh mr/mrs nawaitoo..sila rujuk komennya.encik Billy tanak reprahase semula..hehe

    ReplyDelete
  5. hebat kan ciptaaan Allah?

    bagi aku,tiada istilah lucah,terpulang kat peribadi,tp apakan daya,kita dinamakan manusia dan manusia itu mempunyai nafsu dan akal.
    =)

    ReplyDelete
  6. hhahahahhaha nie mesti bley buat ubat

    ReplyDelete
  7. he..he..lucah pun nak wat cmane yek..Allah yg buat kan?

    ReplyDelete
  8. perghh!!kuasa tuhan kn..kalo la pokok2 nie kat blakang uma aku agak nye terus bapak aku sembor racun n tarah tanah kasik jgn tumboh lg haha xD

    ReplyDelete
  9. haha. geli nak mkn cili and buah tu.

    ReplyDelete
  10. ciptaan Allah....kalau bagi kat bomoh...mesti...boleh buat ubat kuat...hahaha....

    ReplyDelete
  11. mungkin pokok2 tu akibat sumpahan kot...Tuhan itu berkuasa ;)

    ReplyDelete
  12. hahaha..tergolek aku..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails