Skip to main content

Ilusi Optik (11)- Si Berambut Hitam Yang Seksi

Keseronokan bermain dengan mata menjengah lagi! Kali ini apa kata anda lihat gambar di bawah. Nampak tak seseorang yg berambut hitam panjang melepasi bahu sedang berjalan di kaki lima jalan? Nampak kan? Hehe..seksi tak?


Okey, mungkin gambar kat atas tue kurang jelas. So, kita zoom sikitlah. Nampak tak? Seksi jugak kan..pakai seluar pendek tayang betis putih tu..

Tapi, nak jelas lagi, kita zoom sikit lg lah...
.
.
.
.
.
.
dan hasilnya...?
.
.
.
.
.

Seksi gilee....!
Haiya...mata oh mata!


sumber: http://www.weirdexistence.com

Comments

  1. Haha..i like this

    ReplyDelete
  2. uiihh!!
    bertukar pula..
    ehheee

    ReplyDelete
  3. haha..mop rupenye!igt da pakai hot pants tue da hott dahh.hahaha

    :D

    ReplyDelete
  4. Profitez de votre eau, profiter de votre vie. Nous offrant toutes sortes de salle de bains Accessoires salle de bain et robinets de cuisine pour vous. Consultez notre boutique en ligne et de trouver votre meilleur robinet ici: Robinet salle de bain

    ReplyDelete
  5. listening to the sound: the material is the worst Bathtub faucet resolved, good leader is the whole cast copper, Waterfall faucet . If the sound is very crisp, Faucet parts must be stainless steel, the quality difference would a grade

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.