Tuesday, January 25, 2011

Follower ke-800!!

Syukur kerana follower blog ini dah mencecah 800 orang! Terima kasih kepada korang semua yang sudi menjadi follower blog Encik Billy yang tak seberapa ini. 

Dan sebagai menghargai follower bertuah ke-800, entri ini ditujukan khas buat anda. Insan bertuah tersebut adalah pemilik blog yang bernama Snippets of the Day. Beliau menggunakan nama samaran Nawaitoo, yang mana kalau Encik Billy tak silap, adalah pengunjung blog ini yang selalu memberikan komen-komen bernas bagi kebanyakan entri Encik Billy. Korang boleh terjah blog beliau di sini.

Sekali lagi terima kasih kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Tanpa korang, siapalah BillyInfo.


Entri-Entri Berkaitan.....

9 comments:

  1. tenkiu bro! terharu gila ni..sudi2lah pulak jd follower aku..

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada tuan blog tu....

    ReplyDelete
  3. alah..den nak jugak~!! he3...



    tahniah kpd tuan blog tuh :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. tahniah dah 800... jim tengok entri saya... ada nama awak...
    http://dwaty85.blogspot.com/2011/01/dapat-award-lagi.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails