Skip to main content

Follower ke-800!!

Syukur kerana follower blog ini dah mencecah 800 orang! Terima kasih kepada korang semua yang sudi menjadi follower blog Encik Billy yang tak seberapa ini. 

Dan sebagai menghargai follower bertuah ke-800, entri ini ditujukan khas buat anda. Insan bertuah tersebut adalah pemilik blog yang bernama Snippets of the Day. Beliau menggunakan nama samaran Nawaitoo, yang mana kalau Encik Billy tak silap, adalah pengunjung blog ini yang selalu memberikan komen-komen bernas bagi kebanyakan entri Encik Billy. Korang boleh terjah blog beliau di sini.

Sekali lagi terima kasih kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Tanpa korang, siapalah BillyInfo.

Comments

  1. tenkiu bro! terharu gila ni..sudi2lah pulak jd follower aku..

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada tuan blog tu....

    ReplyDelete
  3. alah..den nak jugak~!! he3...



    tahniah kpd tuan blog tuh :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. tahniah dah 800... jim tengok entri saya... ada nama awak...
    http://dwaty85.blogspot.com/2011/01/dapat-award-lagi.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.