Skip to main content

[Finger Art]- Bermain Dengan Jari Ternyata Menyeronokkan!

Teringat pulak zaman kecik-kecik dulu, sebab tak mampu nak beli anak patung yg mahal-mahal, Encik Billy dgn adik perempuan Encik Billy main anak patung guna jari jer. Ambil marker lukis kat jari, siap buat baju guna kertas lagi. Hehe...it was so super fun!!!






















source: http://www.dumage.com

Comments

  1. hehehe..cute gile!! bez gak en.. maen shadow pn bez..

    ReplyDelete
  2. black rose: hehe cute kan..maen shodow bayang2 tu ek.bez gak tue...sllu gak maen dlu2

    ReplyDelete
  3. weeeeee...chomelll! nak wat lah...:p

    ReplyDelete
  4. Hahaha. Mmg cute n kelakar. Mlm ni nak conteng jari incik hubby.kakaka

    ReplyDelete
  5. nawaitoo: kreatif gileee kan..hehe

    starsyeea: buat jgn x buat! hee hee

    Mawar Merah: owh, romantiknya...

    ReplyDelete
  6. ahaha..slalu men ngn anak sedara bila nk pujuk dia nanges..trus ketawa..

    ReplyDelete
  7. ayahikari: comel kn kena tembak2..hee~

    puteri: owh so sweet cik puteri!

    biqque:haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.