Tuesday, January 18, 2011

Cara Baru Buat T-Shirt, Tanpa Guna Kain dan Mesin Jahit



Best jugak kalu boleh buat T-Shirt macam kat bawah ni. Tak yah guna kain, benang, jarum, mesin jahit. Ringkas, mudah dan jimat masa. Pendek kata, sempoi beb!



 
 
 


Info Ringkas:
  • Konsep kreatif ini dinamakan sebagai Fabrican, iaitu singkatan daripada istilah 'Fabric in an Aerosol Can.'
  • Dibangunkan oleh seorang designer Sepanyol, Dr Manel Torres yang telah menghabiskan masa selama 10 tahun untuk melakukan kajian mengenai teknologi ini.
  • Melalui cara ini, tin aerosol diisi dengan campuran cairan yang terdiri daripada serat kapas, polimer dan pelarut. Cairan ini kemudiannya disembur secara langsung ke badan. Dan bila sudah kering, ia boleh ditanggalkan. 

sumber: http://unic77.blogspot.com

Entri-Entri Berkaitan.....

12 comments:

  1. @SyAE SyEa kalo gurl? waa..speechless en. Billy. imagine la sniri..haha :)

    ReplyDelete
  2. peh..ini mmg body fit..kalo yang pewot bun2 pun ley nmpk jelas..heee

    ReplyDelete
  3. canggih gila
    aku tak penah tau pon..

    ReplyDelete
  4. ceit..aku x sanggup pakai dowh..

    ReplyDelete
  5. senang dan mudah...xyah susah2 nak ukur saiz badan...huhuhuhu~~...lau seluar ada ke org wat??

    ReplyDelete
  6. @kyoo reza yg perut bun2 konpem la xnk pakai bju cm ni :)

    ReplyDelete
  7. @n u r k i m a huhu..entahla.kalu diorg buat pn, susah kot nak tanggalkan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails