Sunday, January 23, 2011

Bayi Terbesar di Dunia


Anda tahu sebesar mana seorang bayi boleh membesar? Di bawah ini adalah rekod dunia yang dicipta pada tahun 2007 oleh seorang bayi dari India.

Kasih bapa dan ibu...bapa terpaksa dokong anak, emak kena kipas si anak yg kepanasan.
Fakta ringkas:
  • Umur: 11 bulan
  • Berat: 52.5 kg
  • Tempat Lahir: Rajastan, India
  • Makanan setiap hari: 1 kg nasi dan 5 liter susu, daging 2 kg

sumber: http://veefun.blogspot.com

Entri-Entri Berkaitan.....

25 comments:

  1. mak oii !
    besar nya ..
    bru 11 bulan . ..

    ReplyDelete
  2. xbaik la bg mkn cm 2..
    obesity kot...
    nnti dy da bsr byk mslh...bdn da gemuk...mesti rmai yg menghina...pastu byk pnyakit...aigooooo...cian dak ni,...

    ReplyDelete
  3. erk..saya umo 25 pun x seberat ni..

    ReplyDelete
  4. masyaAllah.. takut la pulak kalau sampai sebesor tu..

    ReplyDelete
  5. mak ai! makan sekilo nasi 2 kilo daging..gilo hape!

    ReplyDelete
  6. Hampir sama dengan berat badan aku la... huhuh....

    ReplyDelete
  7. sungguh besar, dan selera makan dia amatlah melampau.

    im already followed your blog!
    and if u think my blog interesting, u can do the same thing!

    ReplyDelete
  8. wah..
    tak larat TK nak dukung ni..
    makan pun bnyak ni..
    TK sepinggan nasi je sehari..

    ReplyDelete
  9. @tulus sweet owh..en Billy da tulis kt atas tu yer..hehe ;p

    ReplyDelete
  10. masyaallah..berat dah lebih kurang berat aku dah ni..

    ReplyDelete
  11. berat yer dia..time ngandung mak dia ni makan sekor lembu ke ari2..huhuhu~

    ReplyDelete
  12. besar dan berat tu,,,,
    mcm mna mak dia mngandungkan budak tue,,,
    n knp plk mak dia kena kipas kan dia?,,,

    ReplyDelete
  13. giler kentang dier nyer berat..
    nak lebih kurang ngan berat aku.. huhu

    ReplyDelete
  14. aq lg ringan drpd bdk ni..
    da bsr bsok mesti mcm2 pykit..konfirm punye...
    ni d akategori bayi obes ni...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails