Skip to main content

Piala AFF: Indonesia Juga Pernah Guna Laser Kepada Malaysia


Tahniah kepada team Malaysia atas kejayaan 3-0 malam ini. Kejayaan yang disulami dgn rasa tak puas hati penyokong Indonesia kerana dakwaan keeper Indonesia telah diganggu dengan cahaya laser dari penyokong Malaysia. Macam2 dakwaan dilemparkan; Malaysia maling! malon! curang! Macam2 lagilah.

Tapi macam mana pula dengan klip kat bawah ni?


Klip di atas menunjukkan perlawanan Piala AFF kumpulan A di mana Malaysia tewas 1-5 kepada Indonesia. Kalau diperhatikan betul-betul klip kat atas tue, mmg jelas nampak ada cahaya laser hijau dihalakan kepada keeper Malaysia.

Tak tahulah sama ada video di atas betol atau tak. Sebab penyokong Indonesia kata video di atas telah di edit. Iye ke mcm tu?

Apa-apa pun, semoga Malaysia menang piala AFF tahun ini!

Comments

  1. alasan je tu bro jgn layan...janji mlysia menang td

    ReplyDelete
  2. tulah pasal.time menang hr tu bkn main sombong.bila kalah hr ni, nk cari lasan pulak

    ReplyDelete
  3. Topic ni famous kat twitter skrg
    Guna alasan kalah sebab laser...
    pathetic...

    ReplyDelete
  4. hak3...x mungkin orang malaysia nk blas dndm kt indon kot..hak3...kita kn baik...hak3

    ReplyDelete
  5. yup topic ni mmg panas kt twitter
    bukan kt situ ja, forum2, akhbar2 dan blog depa juga heboh...habis maki malaysia
    padahal masa 3 gol tu, mn ada laser pn

    ReplyDelete
  6. siap ada yg private message ak kat fb,kata msia anjing lah ape lah,, ak pon pe lg,, nk reply,tp mls nk panjang2 cter,, ak report violation kat fb team je,.,

    ReplyDelete
  7. sponge: waa..mang tahap dasat diorg ni! salute tindakan tu bro..at least kita guna kebijaksanaan.bukan x tahu malu mcm diorg tu! pathetatic

    ReplyDelete
  8. Comment this entry http://syafiq-harddance94.blogspot.com/2010/12/piala-suzuki-final-cup-malaysia-vs.html .. X paksa ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.