Skip to main content

[Gambar]- Artis Bollywood Tanpa Mekap


Ranee Mukherjee tanpa Makeup


Lagi gambar-gambar menarik:



Vidya Balan tanpa Makeup


Sushmita Sen dan Urmila tanpa Makeup


Tanushree Dutta tanpa Makeup


Sushmita Sen tanpa Makeup



Priyanka Chopra tanpa Makeup




Preity Zinta tanpa Makeup

Lara Dutta tanpa Makeup


Katrina Kaif tanpa Makeup


Kareena Kapoor dan Karishma Kapoor tanpa Makeup


Kajol tanpa Makeup


Isha Kopikar tanpa Makeup


Esha Deol tanpa Makeup


Deepika Padukone tanpa Makeup


Bipasha Basu tanpa Makeup


Amrita Arora Khan tanpa Makeup


Amisha Patel tanpa Makeup



Aishwarya Rai Bachchan tanpa Makeup

   

sumber:http://www.bollywoodgo.com

Comments

  1. biasha basu tak makeup lagi cun.hahaha.bile mekap mata die cam ade samting wrong somewhere lah.huhuhuhu. :P

    ReplyDelete
  2. kareena tue gemuk ea time bebudak?huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. hodoh rupanya diorang nie kalo tanpa make-up.. haha..
    tp katrina kaif lawa wlupon x makeup.. :D

    ReplyDelete
  4. katrina n esha je kot yg natural beauty :)

    ReplyDelete
  5. gmbr bole edit~ tapi katrina tuh still mantain la~

    ReplyDelete
  6. aku rasa kan, karisma kapoor ngn amisha patel la paling cantik w/o make up. katrina ok jugak tp nmpk tua la..

    ReplyDelete
  7. katrina kaif gak still cun..yg lain erkk..tak sangkenye rupe mereka gitu tanpa makeup..heheh..artis malaysia lak camane? :)

    "REALITI dunia sementara @ cucuatokaji""

    ReplyDelete
  8. gile lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. salam... biasalah..
    artis Msia pun tak make up nampak pucat
    lagi2 yang dah biasa make up tebal2..
    tengok sekali memang tak cam..

    ReplyDelete
  10. nur misnan: betulkan make-up can do wonders? sebab tu bisnes mekap menguntungkan

    ReplyDelete
  11. fuyoooo...mmg marveles la makeup dorang..ptt la muka cun gile..tp bila tak makeup, awat la dasat sgt huhuhu

    ReplyDelete
  12. setuju sgt dgn pendapat majoriti..
    Katrina kaif gk cun...

    ReplyDelete
  13. setuju lah, katrina yg still nampak cun

    ReplyDelete
  14. some of them still look good without makeup leh :)

    ReplyDelete
  15. katrina still look gorgeous even without make up...

    ReplyDelete
  16. nnti bila kahwin nak pemekup bollywood ni mai mekup la.... tengok gambar depa ni scary movie!!!

    ReplyDelete
  17. walaupun tanpan make up, tapi preity zinta tetap paling oke.

    modern furniture

    ReplyDelete
  18. muke sume tnp mkeup xcntk..huhu..tkot..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.