Friday, October 22, 2010

Traffic Jam Terburuk di Seluruh Dunia

1. Malaysia



2. Tokyo, Japan


3. Moscow



4. Sao Paulo, Brazil



5. Jakarta 



6. London 



7. Florida, USA



8. Bangkok



9. Los Angeles, USA



10. Beijing, China



11. New York, USA



.

Entri-Entri Berkaitan.....

6 comments:

  1. pehhh... da mcm kreta mainan dari jauh..huhu

    ReplyDelete
  2. Yang palig giler jam kat Malaysia kott?

    Dalam bebanyak tekanan, part ni la yang paling Nury tak tahan...

    ReplyDelete
  3. Ms Nury:Kat Malaysia traffic jam boley dikata terkawal lg. takde le teruk sgt mcm dkt china atau brazil. pic yg dkt malaysia tu time raya hr tu..urutan nombor pd gambar2 di atas tak bermaksud rankingnya..huhu

    ReplyDelete
  4. uish..dasat2..
    pas ni kena naik kpl terbang ramai2..
    kurang sket jam..ehehe

    ReplyDelete
  5. kalau aku duk lama2 kat dlm jem tu alamatye aku dh pengsan dh..

    gilak arr jem2 yg ada.. perh xleh tahan tgk

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails