Wednesday, September 22, 2010

Sex Drive-Thru di Eropah

Astaghfirullah hal azim...ingatkan dekat McD saja ada drive-tru. Rupa-rupanya, lebih dari itu pun ada. Kalau dekat Malaysia, ada rumah urut batin, dekat Eropah lagi dahsyat. Mungkin dekat sana tak ada rumah urut kot.


Banyak negara Eropah memiliki bisnis ini sekarang. Ini disebut kotak seks atau seks drive-thru. Kotak seperti ini pertama kali muncul di Jerman .

Lagi gambar-gambar menarik:









sumber: terselubung.blogspot

Entri-Entri Berkaitan.....

9 comments:

  1. harap2 takde kat negara kite ni... AMIN...

    ReplyDelete
  2. kat Jerman kan? kat sesetengah negara kat sana prostitution memang dibenarkan oleh undang2, tapi kena ada lesen kalau tak silap

    ReplyDelete
  3. yup, mmg di kebanyakan negara eropah prostitution dibenarkan oleh undang2 negara masing2.salah satunya jerman. cuma konsep drive-thru ni agak keterlaluan.mungkin sb diorg ni terlalu maju hingga benda2 mcm ni pun sgt advance

    ReplyDelete
  4. =.="

    dah takde bnde len ke nk bt? hahaha~

    ReplyDelete
  5. haa..., cmner bfungsi nie ?
    amik., bt pojek then blah ek ~~

    astaufirullahalazim ~~~~

    ReplyDelete
  6. di german dorg mengamalkan 'make love, no war'. dorg xsuka dan xsokong keganasan..tp lpas pkul 12 semua stesen tv tyg porno

    ReplyDelete
  7. kat tv tyg porno??? fuhh.. jgn la kat msia cam tu.. nauzubillah!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails