Skip to main content

Entri 18SX- Pesta Seks Terbesar Di Dunia

orgy girls standing World Record in Japan: Largest Orgy picture 


Tak tahulah apa yang ada dalam kepala hotak mereka-mereka ini sehingga sanggup melakukan sesuatu yang mungkar tetapi dihalalkan mengikut pertimbangan mereka. Tak malu ker? Maruah. Harga diri.Sesuatu yang patut dijaga tetapi dibiarkan tidak terjaga-dengan sengaja.

Fakta ringkas:
  • Merupakan pesta seks terbesar di dunia
  • Disertai oleh 500 orang; 250 lelaki/jantan miang dan 250 perempuan/ betina sundal.
  • Dibuat di sebuah gudang lama, dengan harapan untuk mencatat satu rekod dunia.
  • Dirakam (ya! dirakam) dalam bentuk DVD dan diarahkan oleh William Shawn Edrah, seorang inggeris. Patutla! Orang putih yang dok ajar orang2 Jepun ni...
  • Dirakam selama 2 hari 1 malam.
 
 orgy girls standing naked World Record in Japan: Largest Orgy picture
 


orgy girls busy World Record in Japan: Largest Orgy picture 


 p/s:  * marilah bersama-sama kita beristighfar sebanyak 3 kali .
                          Astaghfirullah hal azim (3X)
        * minta maaf andai artikel ini menimbulkan rasa kurang senang

sumber: www.weirdasianews.com



Comments

  1. ish...xde perasaan malu ke wt mende ni beramai2...

    *istighfar*

    ReplyDelete
  2. pesta ape ni??
    macam kelas je..
    hahha..
    manusia ni bukan semua nye pandai..
    ade gak yang bodoh nye..

    ReplyDelete
  3. itulah, mungkin sebab dah terlalu maju smpai last skali mcm dah kembali ke zaman batu pulak. diorang mungkin tak bodoh, mungkin pandai, tapi jahil

    ReplyDelete
  4. astghfirullah..sesak kepala otak aku biler pikir yg dorang ni xdk sifat malu langsung..ishk3..

    ReplyDelete
  5. ish2.. pelik org jepun ya.
    nk join boleh..? hahaha

    ReplyDelete
  6. astaghfirullah...takde langsung sifat malu ni..

    ReplyDelete
  7. agak2 kalau pesta gay mcm ni nak post tak?

    ReplyDelete
  8. bksempoi: pesta gay xyah ckp la..melambak ja

    ReplyDelete
  9. kan dah kena tsunami...

    ReplyDelete
  10. gara'2 terlalu mengejar wang lah nie..sampai maruah pun takda lagi..akhir cita,kena tsunami...

    ReplyDelete
  11. doakan mereka dibukakan ati dan diberi petunjuk.amin.

    ReplyDelete
  12. itulah jika hidup tanpa pegangan agama yg kukuh...

    ReplyDelete
  13. pesta apa, pakat dok tengok kita ramai2,
    watpe nak tunjuk pic nie...

    ReplyDelete
  14. dah takde benda lain nak buat,,pergila bertani ke,tangkap ikan sana,,

    ReplyDelete
  15. nama pon kafir a.k.a kayu api

    ReplyDelete
  16. makanya orang -orang jepun banyak gilanya

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.