Saturday, August 31, 2013

9 Rahsia Besar Yahudi





Kita tahu ketika ini bangsa Yahudi menguasai dunia, bahkan ada teori konspirasi Illuminati, iaitu suatu cara bangsa Yahudi menguasai dunia. Seperti kita ketahui juga ada banyak hal di dunia ini yang kelihatan begitu misteri, namun sudah menjadi gaya hidup dan dipandang remeh di sekeliling kita.



1. Bahaya Rokok
 

Bangsa Yahudi pemilik kilang dan syarikat rokok terbesar di dunia, namun sebenarnya bangsa Yahudi tidak merokok. Mereka tahu bahaya merokok jadi rokok dijual dengan harga yang sangat mahal. Di New York, Amerika Syarikat harga rokok setiap satu bungkusnya adalah USD 12. Itu bersamaan dengan RM36 sekotak!

Bila pasaran di negara Yahudi enggan membeli rokok kerana mahal, lantas ianya dijual ke negara lain, terutama sekali ke negara-negara Muslim. Bangsa Yahudi semakin pintar kerana tak merokok, tetapi umat muslim 'semakin bodoh' kerana lebih ramai yang memilih membeli rokok berbanding menabung atau melakukan pelaburan lainnya.




2. Bahaya Vaksin Dan Ubat Moden

Yahudi juara membuat vaksin dan ubat-ubatan moden, tetapi tahukah anda rakyat Israel tidak berubat menggunakan vaksin dan ubat-ubatan moden, mereka tahu ubat yang mengandung bahan kimia tidak baik untuk kesihatan. Kerana itu masyarakat Israel memilih ubat-ubatan semulajadi, seperti Habbatus Sauda! Sungguh ironi, perubatan seperti ini sememangnya sunah Rasul kita tetapi sebaliknya diamalkan dalam kehidupan seharian rakyat Israel.




3. Hubungan Ibu Dan Bayi Dalam Kandungan
 

Wanita Yahudi ketika mengandung, akan mendengar suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama. Tujuannya untuk mendapatkan bayi yang bijak dan pintar.



4. Mengganti Kafein berbahaya

Bangsa Yahudi tahu itu. McDonald di Israel menggantikan kopi berkafein dengan teh yang mengandungi polyphenols. Polyphenols berguna sebagai antioksidan yang memperbaiki sel rosak dan mencegah kanser. Sedang umat Islam masih terpedaya dengan kafein berbahaya.



5. Makan Buah Sebagai Makanan Pembuka


Di Israel mereka mendahulukan makan buah terlebih dahulu sebelum memakan makanan utama. Mereka tahu sekiranya mereka makan makanan utama terlebih dahulu (misalnya nasi atau roti), maka mereka akan mengantuk, lemah dan malas . Sungguh kombinasi yang tidak produktif untuk belajar dan bekerja. Bagaimana dengan umat Islam? Lagi-lagi mereka terpedaya. Masyarakat muslim lebih percaya untuk memakan buah sebagai makanan penutup.



6. Penggalian Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah

Sejak 50 tahun lalu, Israel melakukan penggalian bawah tanah. Israel menginginkan Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah runtuh dengan sendirinya.



7. Penipuan Faksta Sejarah Israel 

Israel memanipulasi fakta sejarah dengan mengatakan negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967.

Padahal faktanya, Israel yang menyerang negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat. Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk mempertahankan diri?



8. Umat Muslim Dan Kristian Bersatu

Di Palestin, umat muslim dan umat kristian bersatu melawan penjajahan zionis. Namun, ini yang cuba dimusnahkan mereka.



9. Wajib Militer

Para pelajar Israel diwajibkan mengikuti latihan ketenteraan dan dilatih taktik peperangan seperti menembak dan memanah, seawal usia 8 tahun lagi.



sumber: http://zilzaal.blogspot.com




Entri-Entri Berkaitan.....

3 comments:

Related Posts with Thumbnails