Skip to main content

Perlu Berbogel Untuk Melawat Muzium Bogel di Austria





Para pengunjung satu pameran di Austria hanya dibenarkan memakai stokin dan kasut untuk menyaksikan pameran Nude Men from 1800 to Today.


Diadakan di Muzium Leopold dan menampilkan 300 lukisan, gambar fotografi serta patung lelaki bogel sejak dari tahun 1800, pameran tersebut disaksikan oleh sekitar 60 pencinta seni kelmarin.

"Saya agak gemuruh," kata seorang pekerja pejabat, Herbert Korvas semasa menunggu untuk masuk ke dewan pameran itu bersama beberapa pemuda lain.


Dia dan beberapa pengunjung lain hanya memakai stoking dan kasut. Walaupun kesejukan, Korvas memberitahu, dia tertarik untuk menyaksikan pameran bogel itu kerana ia menawarkan sesuatu yang berbeza.

Tidak lama selepas itu, situasi kembali normal apabila para pengunjung berbual dan bertukar-tukar fikiran sambil menyaksikan koleksi tersebut.

Pameran unik itu berjaya menarik lebih 100,000 pengunjung setakat ini.


 




sumber: kosmo


Comments

  1. Sanggup ke masuk Muzium ni?
    Xpelah...free pun xnak masuk.

    ReplyDelete
  2. This post is in fact a good one it helps new net people, who are
    wishing for blogging.

    My page ... increase twitter followers free

    ReplyDelete
  3. Quality posts is the secret to attract the users to visit the web page,
    that's what this web page is providing.

    My blog post :: 000 traffic to your website daily FOREVER and ever to boast your alexa ranking and improve your revenue

    ReplyDelete
  4. kalo i kan...bile i pgang muzium ni, i hanya akn bnarkan lelaki yg hensem n badan meletop aje yg masuk. Gitu...cuci mate uolls!

    ReplyDelete
  5. ini la bezanya org islam dgn kafir laknatullah..

    ReplyDelete
  6. sebentar lagi,kerja kantoranpun harus telanjang

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.