Skip to main content

Lelaki New Zealand Pemenang Mr. Gay World 2012



Daripada 22 lelaki gay yang mewakili negara masing-masing pada pertandingan Mr. Gay World edisi ke-4 yang dianjurkan di Lyric Theatre, Gold Reef City di Afrika Selatan, Andreas (Andy) Derleth dari New Zealand telah dipilih sebagai Mr Gay World 2012.



Andreas (Andy) Derleth adalah seorang pengurus operasi projek di Gudang Alat-tulis di New Zealand. Berasal dari Hassfurt, Jerman, Andy mempunyai Ijazah Sarjana Muda dalam pengurusan perniagaan. Beliau mempunyai minat aktivit pengembaraan dan sukan dan mengambil bahagian dalam kejohanan Asia-Pasifik Outgames dan sangat teruja untuk pergi ke Antwerp tahun depan untuk world Outgames


Sebagai pemenang , Andreas menerima hadiah wang tunai bernilai 25,000 USD, barang kemas dari Chris Winspear, alat kosmetik dari MichaelGamePlan serta tajaan spender/seluar dalam dari Bone Wear selama setahun.



Other awards presented included:

  • Mr. Gay Swimwear - New Zealand (Andreas Derleth);

  • Sports Challenge - New Zealand (Andreas Derleth);

  • Best Interview Challenge - New Zealand (Andreas Derleth);

  • Mr. Gay Formal wear - Netherlands (Thom Goderie);

  • Mr. Gay Congeniality - Netherlands (Thom Goderie);

  • Mr. Gay People’s Choice Award - Philippines (Carlito Floro Rosadino, jr)

  • Mr. Gay National Costume - Philippines (Carlito Floro Rosadino, jr).

  • Mr. Gay Photogenic - Argentina (Gonzalo Enrique Bagalor)

  • Mr. Gay Outreach - Czech Republic (Tomas Fryda)

  • Top Score in the MGW Written Exam - South Africa (Lance Weyer)

  • 2012 Eric Butter Philanthropy Award - Coenie Kukkuk

  • 1st Runner Up:  South Africa (Lance Weyer)

  • 2nd Runner Up: France (Remy Frejaville)

  • 3rd Runner Up:  USA (Kevin Scott Power)

  • 4th Runner Up: Netherlands (Thom Goderie)



Lagi gambar-gambar sekitar pertandingan: 


Amaran! Gambar dikategorikan 18sxx dan mungkin meloyakan anda!








source: http://www.independent.co.uk



Comments

  1. Motif 18SX dan meloyakan? Ko tak pernah tengok lelaki pakai spender ker?

    ReplyDelete
  2. lelaki gay jahanam ni...wat malu kaum adam je lah

    ReplyDelete
  3. Huh ...apa nak jadi kaum zaman nabi Luth a.s nih..check betul2...entah2 ada rakyat malaysia

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.