Skip to main content

Tradisi Aneh, 40,000 Wanita Bertelanjang Dada di Hadapan Raja Swaziland!





Suasana malam minggu di negara Swaziland menjadi sangat meriah, dengan kehadiran 40000 wanita muda yang masih dara. Mereka menghadiri pesta, dan menarikan tarian khas, dalam gerak tari penuh menggoda. Tujuannya untuk membuat jantung raja Mswati III tertarik, agar memilihnya untuk dijadikan isteri raja yang ke-14. Para wanita muda yang dijamin 100 % masih dara ini begitu bersemangat untuk membuktikan impiannya. Impian menjadi wanita bangsawan dengan kehidupan glamour.


Dalam acara tarian ini, para anak dara mengenakan baju pesta, dengan membiarkan buah dadanya terdedah. Dan ini memberikan kesempatan raja Mswati III untuk melihat keindahan tubuh gadis – gadis tersebut secara dekat. Pesta adat tahunan yang dianjurkann di kota Ludzidzini tersebut, seperti biasa mendapat liputan meluas media di seluruh dunia.

Raja yang tahun ini usianya menginjak ke 42 tahun ini, semua isteri – isterinya dipilih melalui pesta tahunan ini, kecuali isterinya yang ke-12.


Bak kata orang, ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Hal ini tidak menghairankan mengingatkan ayah kandungnya ( raja Sobhuza II ), semasa hidupnya telah berkahwin dengan 70 wanita, dan memiliki 210 anak. Jadi raja Mswati III hanya menunggu masa sahaja untuk memecahkan rekod tersebut!







Comments

  1. dah pegi tayang apa yg ada tu ada dara apa lg..ni la raja swaziland..ambil kesempatan atas kesusahan rakyat. raja mkin kaya.rakyat tetap miskin

    ReplyDelete
  2. mantap..tp semua muka hampeh..bia 10k yg bogel pon...hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.