Wednesday, April 4, 2012

Menu Sup Bayi Popular di Taiwan (gambar)





Astaghfirullahalazim...menu yang dikenali  sebagai 'Healthy Soup' ini mendapat permintaan yang tinggi di sana. Bayangkan berapa banyak kandungan yang digugurkan. Bayangkan pula mereka sebenarnya memakan daging manusia itu sendiri. Nauzubillah!


‘Healthy Soup’ yang dipercayai dapat menambah stamina dan keperkasaan kaum lelaki dibuat dari janin bayi manusia berumur 6 – 8 bulan. Ia dijual pada harga 3000-4000 RMB (mata Taiwan). 

Janin yang berumur beberapa bulan, ditambahkan dengan bahan seperti Pachan, Tongseng, Tongkui, Keichi, Jahe, daging ayam dan Baikut, diperap selama 8 jam, sebelum dimasak sebagai sup.






  
source: http://absoluterevo.wordpress.com


Entri-Entri Berkaitan.....

7 comments:

  1. ya allah... tak sanggup tengok.. kejamnya..!!!!

    ReplyDelete
  2. salam bro billy,


    sedih ye saya tgk.. saya kecian dgn baby yg dah makin sempurna tu..
    nangis saya tgk. xbole thn. dh la skg ni saya tgh mengandung & saya x tahu nk kata apa bro billy. kenape mrk kejam sgt2..?

    mrk kalau x nk zuriat baik buang saja peranakan tu drpd menyeksa mrk yg x berdosa tu...

    ReplyDelete
  3. erkkkkkk!!!
    whadehelllll??

    Ya Allah....kejam nye mereka,,
    T______________T

    ReplyDelete
  4. Byk lagi mknn lain yg sdp, manusia jugak yg dipilih? o__O!

    ReplyDelete
  5. Ya Allah,sedih saya tengok. Sampai nyer hati mak bapa dia serahkan bayi tu untuk dijadikan makanan... Senang2 jer... Bukan senang nak buat anak, saya dah tunggu lebih 7 tahun nak timang anak, dia senang2 buang anak...

    ReplyDelete
  6. Tidak adakah hukum di negara mereka???
    Katanya koruptor hukum mati...
    Sumanto aja dihukum...
    Yaaaaaaaa hukuman dunia....

    ReplyDelete
  7. berama lama si mnusia hidup.??pasti kan dibalas nantinya, hanya untuk menambah stamita manusia menyampingkan rasankemanusian.gi mana klw tu janin anaknya tau cucunya..?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails