Skip to main content

Menu Sup Bayi Popular di Taiwan (gambar)





Astaghfirullahalazim...menu yang dikenali  sebagai 'Healthy Soup' ini mendapat permintaan yang tinggi di sana. Bayangkan berapa banyak kandungan yang digugurkan. Bayangkan pula mereka sebenarnya memakan daging manusia itu sendiri. Nauzubillah!


‘Healthy Soup’ yang dipercayai dapat menambah stamina dan keperkasaan kaum lelaki dibuat dari janin bayi manusia berumur 6 – 8 bulan. Ia dijual pada harga 3000-4000 RMB (mata Taiwan). 

Janin yang berumur beberapa bulan, ditambahkan dengan bahan seperti Pachan, Tongseng, Tongkui, Keichi, Jahe, daging ayam dan Baikut, diperap selama 8 jam, sebelum dimasak sebagai sup.






  
source: http://absoluterevo.wordpress.com

Comments

  1. ya allah... tak sanggup tengok.. kejamnya..!!!!

    ReplyDelete
  2. salam bro billy,


    sedih ye saya tgk.. saya kecian dgn baby yg dah makin sempurna tu..
    nangis saya tgk. xbole thn. dh la skg ni saya tgh mengandung & saya x tahu nk kata apa bro billy. kenape mrk kejam sgt2..?

    mrk kalau x nk zuriat baik buang saja peranakan tu drpd menyeksa mrk yg x berdosa tu...

    ReplyDelete
  3. erkkkkkk!!!
    whadehelllll??

    Ya Allah....kejam nye mereka,,
    T______________T

    ReplyDelete
  4. Byk lagi mknn lain yg sdp, manusia jugak yg dipilih? o__O!

    ReplyDelete
  5. Ya Allah,sedih saya tengok. Sampai nyer hati mak bapa dia serahkan bayi tu untuk dijadikan makanan... Senang2 jer... Bukan senang nak buat anak, saya dah tunggu lebih 7 tahun nak timang anak, dia senang2 buang anak...

    ReplyDelete
  6. Tidak adakah hukum di negara mereka???
    Katanya koruptor hukum mati...
    Sumanto aja dihukum...
    Yaaaaaaaa hukuman dunia....

    ReplyDelete
  7. berama lama si mnusia hidup.??pasti kan dibalas nantinya, hanya untuk menambah stamita manusia menyampingkan rasankemanusian.gi mana klw tu janin anaknya tau cucunya..?

    ReplyDelete
  8. sungguh kejam sekali apa hak asasi manusia disana tidak bertindak

    ReplyDelete
  9. Yang mau memakannya itu bukan manusia... tapi iblis...

    ReplyDelete
  10. Yang mau memakannya itu bukan manusia... tapi iblis...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.