Wednesday, February 8, 2012

[18 sx] Ada Pertandingan Vagina Terindah di US






Seperti dipetik dari Fashionista, salah satu penonton pertandingan itu menceritakan pengalamannya di sebuah blog. Menurut keterangannya, kelab yang menganjurkan pertandingan itu bernama, Club Rouge dan terletak di Portland.



Sebelumnya pertandingan itu sudah dipromosikan oleh seorang DJ bernama DJ Dick Hennessy. Dia membuat promosi menggunakan kereta miliknya yang dilekatkan dengan poster promosi pertandingan itu.

2nd Annual Vagina Beauty Pageant, itulah nama pertandingan vagina terindah yang diadakan pada tahun 2011 lalu. Dalam blognya penonton itu menceritakan bagaimana kontes tersebut berlangsung.

Dikisahkannya, pertandingan itu berlangsung cukup adil kerana juri-jurinya bukan berasal dari penonton. Ada enam orang selebriti tempatan yang menjadi juri. Mereka semua memberikan penilaian bukan dalam keadaan mabuk.

Peserta kemudian dieliminasi hanya menjadi tujuh orang sahaja. Ketujuh peserta itu mempersembahkan tarian erotik untuk menarik perhatian juri.

Akhirnya hanya ada dua wanita yang berjaya melangkah ke babak final. Kedua wanita tersebut mengenakan bikini dan kemudian juri melihat bahagian intim mereka dengan kanta pembesar.
 


Setelah itu, juri memberikan penilaiannya. Seorang wanita mengenakan bikini berwarna pink terpilih sebagai pemenang. Ia dinobatkan menjadi Miss Beautiful Vagina 2011.


p/s: maaf, mungkin entri kali ini agak lucah...tetapi renung2 kanlah, bila tiada pegangan agama dan sifat malu, baginilah jadinya. Malah, mereka lebih teruk dari binatang yang tak berakal..indah ke tak indah 'bahagian tu' adalah 'mahkota' wanita yang perlu dijaga, bukan dipertandingkan...banganng!

sumber: http://arenaphoto.blogspot.com

Entri-Entri Berkaitan.....

7 comments:

  1. mmg bila xde pegangan agama akan jadi mcm tu. x tau mana yg betul mana yg salah

    ReplyDelete
  2. ish3 teruknya siap tgk dgn kanta pembesar.apa nak jadi ni.ish

    ReplyDelete
  3. tak sesuailah entri ni utk tatapan umum..billy info ni budak2 bawah umo pun baca juge~

    ReplyDelete
  4. Bila iman tiada, malu pun hilang. Sama taraf dgn haiwan yg takde akal fikiran. Rupanya ilmu agamalah yg mematangkan manusia...

    ReplyDelete
  5. Sudah gk ada moral lagi kayaknya,naudzubillah

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails