Skip to main content

Jumlah Gay Melayu Hampir 30,000 Orang !!


Dipetik daripada Harian Metro:

“Kalau ada yang mendakwa bilangan golongan homoseksual Melayu terlalu kecil, mereka mungkin tersilap perkiraan,” kata bekas pengamal homoseksual yang hanya mahu dikenali sebagai, Dani, 25.

Menurutnya, bilangan gay Melayu semakin membiak apatah lagi dengan adanya teknologi Internet dan jaringan sosial seperti facebook, twitter dan blog.

"Saya yakin mereka (gay Melayu) mencapai puluhan ribu orang atau mungkin menghampiri 30,000 orang. Itu bukan pelik atau mengarut.
“Saya terbabit dengan gejala ini sejak berusia belasan tahun dan ramai yang menjadi ‘pengikut’ amalan songsang ini terutama di kalangan remaja lepasan sekolah,” katanya yang berjaya dipujuk mendedahkan kegiatan itu hasil bantuan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM).

Menurutnya, komuniti homoseksual Melayu ini meningkat pantas dan bergerak persis aktiviti tentera gerila yang sukar dihidu.




Rakyat Malaysia Paling Ramai Layari Web Gay

  • Membimbangkan apabila Malaysia negara ketiga di Asia mempunyai bilangan pengguna aktif laman web gay berpusat di Amsterdam selepas Filipina dan India.
  • Bilangan pengguna aktif laman web itu di Malaysia juga lebih ramai berbanding negara mengamalkan seks terbuka seperti United Kingdom yang menduduki tangga ke-11 dan Amerika Syarikat di tangga ke-12.
  • Laman web antarabangsa sememangnya tidak asing lagi di kalangan kaum gay itu turut menawarkan pelbagai kemudahan termasuk muat turun video lucah, majalah dan khidmat teman sosial.
  
  • Selain itu laman web golongan itu dilayari hampir 10,000 pengunjung sehari turut menyenaraikan kelab khusus golongan gay dari luar negara yang ingin berkunjung ke Malaysia.
  • Ia turut menyediakan khidmat tukang urut tempatan, lengkap dengan alamat dan nombor telefon. Golongan terbabit boleh memuat turun aksi mengghairahkan dan berinteraksi dengan ahli secara langsung.
  • Hasil tinjauan dijalankan mendapati Malaysia menduduki tangga ke lapan daripada 28 negara dengan 29,330 pengguna aktif.
  • Angka itu membimbangkan kerana di Malaysia saja, Kuala Lumpur mencatatkan bilangan pengguna paling ramai iaitu 13,415 diikuti dengan Selangor 4,315.
  • Tinjauan mendapati pelbagai tajuk menjadi perbincangan pengunjung laman web berkenaan antaranya pesta seks malam, kumpulan gay KL, pelancongan gay, gay universiti dan pelbagai isu lain menjadi topik hangat gay seluruh penegara.

sumber: harian metro

 

Comments

  1. gay.. terok gak malaysia rupanya, =.='

    ReplyDelete
  2. haiyoooooooooooooooooooo....dah la kaum hawa lebih ramai skg ni..hahha y mereka ni plak dok mcm ni..hahah hadoiii!!! huhu..nauzubillah... =[

    ReplyDelete
  3. tak ingat nak mampus ke????? back to the roots la..

    ReplyDelete
  4. astagfirullah,,semoga mereka cepatr bertaubat.

    ReplyDelete
  5. haram jaddah..dunia dh nak kiamat

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, hampir nak menangis aku biler baca benda ni..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. what is this.oh my gggggggoooooooodddddddd.

    ReplyDelete
  10. normal la tgk la skrg kat universiti je apa jadi? dorg buat org straight jadi gay.. dorg paksa org straight jadi gay.. so bilangan akn terus MENINGKAT! beware and ambik la precaautions yang bagus k !

    ReplyDelete
  11. gay n lesbian kat mne2 pun ade, ape nak pelik sgt? yg perempuan tu xpyh jual mahal sgt, nti xpasal2 melepas.... satu lagi, korang ni mcm tu ke Islam ajar nasihat golongan fasik? walaupun diorang gay n lesbian yg dianggap fasik tapi mereka ade juge yg beriman, ade yg Islam, biase la, manusia xkan lepas dari dose, sebesar2 mne pun dose diorang, Allah tetap maha pengampun. Jadi, kite ni sbg umat Islam yg kuat agama, seharusnya berkata baik, nasihat baik2, n doakan supaye mereka berubah hati utk bertaubat, bukan dgn care sumpah seranah xtentu pasal, yg membuatkan diorang menganggap kite kejam pulak, n diskriminasi takut lama2 mereka memberontak utk diberi kebebasan. So, kite umat Islam yg diberi ilmu pengetahuan keagamaan yg cukup tinggi, nasihatlah baik2, n doa supaya mereka berubah hati utk bertaubat kpd Allah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.