Skip to main content

(GAMBAR) Family GAY Yang Bahagia






Mereka Kacak, Punya Family, Punya Anak-Anak sendiri, Tetapi Mereka GAY ? Oh! Lihatlah kepincangan dunia yang berlaku masa kini...semoga Malaysia tidak menjadi seperti ini!











sumber gambar: google

Comments

  1. erkk.geli ler...ase cm nk mnth je..

    ReplyDelete
  2. Haram tetap haram...

    ReplyDelete
  3. yg atas skali tu memsg dah ensem..tp syg..xckup hormon

    ReplyDelete
  4. semoga kita dijauhi semua benda ni..

    ReplyDelete
  5. paling2x pun i2 semua anak angkat je...hrp2x "anak" dorg xjadi cam 2...haa...baru rasa nak anak kan?????apsal cari yg sama jenis...terkial2x la 2 nak cari anak..

    ReplyDelete
  6. umat islam jangan mudah terpengaruh dengan mereka...

    ReplyDelete
  7. apsal la yg 1st tu hensem sgt....tk puas ht btul la sbb br igt nk ske....erkkk T_T

    ReplyDelete
  8. bibir tersenyum, hati menangis. Tak mungkin bahagia jadi gay, dan melanggar fitrah

    ReplyDelete
  9. hanya Allah yg dapat bantu..berdoa sja lah untuk dorang...umat islam harus berhati2 selalulah berdoa...

    ReplyDelete
  10. Siyes, x bleh bayang cmne anak 'angkat' dyorang react blew besar nanti...

    ReplyDelete
  11. cett.. mke hensem, tpi ble tgk yg tue,, rse laen plak..

    ReplyDelete
  12. anaknya hasil adopsi
    semoga di Malaysia tak da yang seprti tu

    ReplyDelete
  13. kenapa lelaki gay kebanyakannya yg hndsome2 ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.