Sunday, December 18, 2011

(GAMBAR) Family GAY Yang Bahagia






Mereka Kacak, Punya Family, Punya Anak-Anak sendiri, Tetapi Mereka GAY ? Oh! Lihatlah kepincangan dunia yang berlaku masa kini...semoga Malaysia tidak menjadi seperti ini!











sumber gambar: google

Entri-Entri Berkaitan.....

17 comments:

  1. erkk.geli ler...ase cm nk mnth je..

    ReplyDelete
  2. Haram tetap haram...

    ReplyDelete
  3. yg atas skali tu memsg dah ensem..tp syg..xckup hormon

    ReplyDelete
  4. semoga kita dijauhi semua benda ni..

    ReplyDelete
  5. paling2x pun i2 semua anak angkat je...hrp2x "anak" dorg xjadi cam 2...haa...baru rasa nak anak kan?????apsal cari yg sama jenis...terkial2x la 2 nak cari anak..

    ReplyDelete
  6. umat islam jangan mudah terpengaruh dengan mereka...

    ReplyDelete
  7. apsal la yg 1st tu hensem sgt....tk puas ht btul la sbb br igt nk ske....erkkk T_T

    ReplyDelete
  8. bibir tersenyum, hati menangis. Tak mungkin bahagia jadi gay, dan melanggar fitrah

    ReplyDelete
  9. hanya Allah yg dapat bantu..berdoa sja lah untuk dorang...umat islam harus berhati2 selalulah berdoa...

    ReplyDelete
  10. Siyes, x bleh bayang cmne anak 'angkat' dyorang react blew besar nanti...

    ReplyDelete
  11. cett.. mke hensem, tpi ble tgk yg tue,, rse laen plak..

    ReplyDelete
  12. anaknya hasil adopsi
    semoga di Malaysia tak da yang seprti tu

    ReplyDelete
  13. kenapa lelaki gay kebanyakannya yg hndsome2 ?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails