Monday, September 12, 2011

Lee Ki Woo - Artis Korea Yang Beragama Islam






Sebelum korang baca dengan lebih lanjut, Encik Billy nak ingatkan yang info di bawah ini mungkin betul, mungkin juga tak. Namun berdasarkan sumber di Internet adalah diyakini bahawa Lee Ki woo merupakan artis dan juga model di Korea Selatan yang beragama Islam.


Berikut adalah profil Lee Ki woo seperti dikutip daripada laman amifobornot.com :

Biodata Lee Ki woo

Name: Lee Ki woo
Birthdate: 1981-Oct-23
Complexion: Tanned
Body Type: Sexy
Religion: Muslim
Personal/Family Values: Liberal
Diet: Eggetarian
Drink: No
Smoke: No
Hobbies: Photography Favorite
Music: Not too keen on music.
Favorite Movies: Epics, not a movie buff Favorite
Cuisine: Chinese, Italian

  
TV Series
  • Star's Lover (SBS, 2008)
  • Kid Gang (OCN, 2007)
  • Outrageous Women (MBC, 2006)
  • A Love to Kill (KBS2, 2005)
  • Not Alone (SBS, 2004)

Movies

  • Lost and Found / 달콤한 거짓말 (2008)
  • Going Crazy Waiting / The Longest 24 Months (2007)
  • Somebody Behind You/There Are Two People (2007)
  • Shim's Family (2007)
  • Lost in Love (2006)
  • Sad Movie (2005)
  • A Tale of the Cinema (2005)
  • He Was Cool (2004)
  • Spin Kick (2004)
  • Windstruck (2004)
  • The Classic (2003)
 
 
 
 

sumber: http://www.kaskus.us, http://wiki.d-addicts.com

Entri-Entri Berkaitan.....

23 comments:

  1. wowww teruja bace...harap2 btol la...

    ReplyDelete
  2. "ykew ni..xsngke ekh..

    ReplyDelete
  3. Wallahualam....kdg2 diorang suka buat gimik je...kalau betul Alhamdulillah...kalau dia gimik je,itu antara dia & Tuhan je la..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah... kalau betul.. dan harap2 betul.. kan lagi bagos kalo rami artis korea yang beragama islam... 8-)

    ReplyDelete
  5. fuhh ...
    xsangka la pulak ..
    huhu ..
    happy la ...

    ReplyDelete
  6. benarkah perkhabaran ini?hehe..klu btul..alhamdulillah sesangat (ceh..mcm la dpt..hehe) tp kn...ade trbce kt mne ntah..yg die nie cristian...tp harap2 die mmg islam...

    ReplyDelete
  7. arap2 btol dy msuk islam...huhu..amiin...

    ReplyDelete
  8. tp tak prnh npk pun ki woo ni kt masjid itaewon

    ReplyDelete
  9. klu family n personal value liberal...hurm cm shah rukh khan la ni.

    ReplyDelete
  10. Hrap2 mmg dye islam..... klw dye bkn islam pown, hrap2 stu hri nnt allah bka kn pntu hti dye untok msok islam... aminnn....

    ReplyDelete
  11. kbsdrama.blogspot.com/2012/02/latest-facts-about-lee-ki-woo-relgion.html. <<kristian

    ReplyDelete
  12. http://kbsdrama.com/2012/02/latest-facts-about-lee-ki-woo-relgion.html.

    ReplyDelete
  13. yeke..rasa tak kot..hmm..kalo dia islam pun alhamdulillah la..yg penting kena ikut panduan islam..bukan islam atas nama je tapi keseluruhannya..harap betul la(^_^)

    ReplyDelete
  14. hrp2 betolla.dulu kwn aku ade gak citer psl ade sorg mamat korea ni islam.mamat ni la kot..

    ReplyDelete
  15. Kalau dia Islam sekali pun tapi xikut cara kehidupan islam dikira tak betul jugak kan. Renung renungkan~ :)

    ReplyDelete
  16. alahai la engkorang....korea punya artis korang kata kalau Islam x ikut cara hidup Islam x guna...apa kata engkorang tarbiah sikit artis2 kat Malaysia yang Islam tapi jahilyha fesyenya....nak lagak ustaz/ustazah...artis kita tu ntah kemana....sosial jugak, layan arak pun layan, seksi toksah nak kata la.....

    ReplyDelete
  17. cm pernah nmpak...tp kt mane ye...

    ReplyDelete
  18. alalala cute nyer muke die serious cute hehehe .........ade potensi digilai ramai dan the nom 1 fan issssss MEEEEE......nasib baik islam..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails