Skip to main content

(GAMBAR) New York Selepas 10 Tahun Peristiwa 9/11






Amerika Syarikat akan memperingati ulangtahun ke-10 serangan 11 September 2001, tidak lama lagi. Mari kita lihat keadaan lokasi kejadian setelah 10 tahun peristiwa ini terjadi...


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini

source: www.coolpicturegallery.us

Comments

  1. berubah betul....bgunan bekas wtc tu bgunan ape ye

    ReplyDelete
  2. mcm mmg agenda dorng sndiri je...
    robohkan yg lama, bina yg baru...
    ermmm

    ReplyDelete
  3. tuw la.. macam dah dirancang, macam ada yg sengaja p bakar kedai yg x laku2 tok dapat insurans... agaknya sbb nak dapat publisiti murahan, depa sanggup mengorbankan nyawa, secara logik ada ke pelabur nak melabur kat tapak ada sejarah hitam? paling idak pun, kjaan bina tugu jer kat situ, ni tak... makin banyak bangunan gah2 plak kannn??

    ReplyDelete
  4. ape pulak peristiwa 9/11 tu

    ReplyDelete
  5. pelanggaran pesawat atas wtc mmg telah dirancang oleh bush..
    disebalik makna 9/11 mempunyai maksud tersendiri..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.