Friday, September 9, 2011

(GAMBAR) New York Selepas 10 Tahun Peristiwa 9/11






Amerika Syarikat akan memperingati ulangtahun ke-10 serangan 11 September 2001, tidak lama lagi. Mari kita lihat keadaan lokasi kejadian setelah 10 tahun peristiwa ini terjadi...


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini


Dahulu
 Kini

source: www.coolpicturegallery.us

Entri-Entri Berkaitan.....

8 comments:

  1. berubah betul....bgunan bekas wtc tu bgunan ape ye

    ReplyDelete
  2. mcm mmg agenda dorng sndiri je...
    robohkan yg lama, bina yg baru...
    ermmm

    ReplyDelete
  3. tuw la.. macam dah dirancang, macam ada yg sengaja p bakar kedai yg x laku2 tok dapat insurans... agaknya sbb nak dapat publisiti murahan, depa sanggup mengorbankan nyawa, secara logik ada ke pelabur nak melabur kat tapak ada sejarah hitam? paling idak pun, kjaan bina tugu jer kat situ, ni tak... makin banyak bangunan gah2 plak kannn??

    ReplyDelete
  4. ape pulak peristiwa 9/11 tu

    ReplyDelete
  5. pelanggaran pesawat atas wtc mmg telah dirancang oleh bush..
    disebalik makna 9/11 mempunyai maksud tersendiri..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails